Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju roligt...NOOOTralleb sa:5. mig själv :D
han har en personalighet, man måste inte vinna tävlingar för att folk ska tycka att man är bra?AshtraYmofucku sa:1. tanner hall
2. jacob wester
3. jon olsson
4. pk hunder
5. mr dumont
4999. sammy carlsson
fattar inte att alla placerar sammy så högt upp han har knappt vunnit en enda tävling i sin karriär
inget av detta har med va det har presterat, daaaaaah... då kan du lacka på alla som skriver, tom,steve,travis heed å med flera. utan gosh orkar inte skriva te dejAshtraYmofucku sa:1. tanner hall
2. jacob wester
3. jon olsson
4. pk hunder
5. mr dumont
4999. sammy carlsson
fattar inte att alla placerar sammy så högt upp han har knappt vunnit en enda tävling i sin karriär
det står vilken som är favoriten, inte vem som vinner flest tävlingar. iallafall sist jag läste.AshtraYmofucku sa:1. tanner hall
2. jacob wester
3. jon olsson
4. pk hunder
5. mr dumont
4999. sammy carlsson
schönaste på längejhei sa:1.rikard nilsson
2.rikard jarheim
3.erik strand
4.erik keife
5.axel bech, richard roth
jo iförsej :PRHillblom sa:det står vilken som är favoriten, inte vem som vinner flest tävlingar. iallafall sist jag läste.AshtraYmofucku sa:1. tanner hall
2. jacob wester
3. jon olsson
4. pk hunder
5. mr dumont
4999. sammy carlsson