Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vem gjorde?bodenis sa:dubbel backflip såklart hur fresh som helst!
Tack, har nu redigerat inläggetOhm1e sa:ehm ingen gjorde de?. bara dubbel front.
vare inte deespin 9 tail, men den vart hel sjuk iallafall,,lätt min favorit under winterjamJekub sa:Harlauts cork nia var fin som fan
ofta sammy gjorde de........ simon dumontwenne sa:sammys double frontflip superman!
Finns redan på svt:s hemsidor.Deespin sa:Snäll som jag är så spelade jag in nästan hela tävlingen, ska klippa ut Dumonts dubbel och ladda upp nånstans för dom som missade.
wenne sa:sammys double frontflip superman!
Simon Dumont gjorde double frontflip, med försök på superman som inte blev sååå värst utsträckt.maff sa:vem gjorde?bodenis sa:dubbel backflip såklart hur fresh som helst!
Var det inte dubbel tail?rasmusericson sa:tror det var richard permins sw 7 dubbelmute, eller dumonts dubbel eller peters misty 5 truck.. alla va sjuukt snygga!
okej det kanske det var... kan kolla för säkerhetens skull..maff sa:Var det inte dubbel tail?rasmusericson sa:tror det var richard permins sw 7 dubbelmute, eller dumonts dubbel eller peters misty 5 truck.. alla va sjuukt snygga!
ops mena simon..ePousette sa:ofta sammy gjorde de........ simon dumontwenne sa:sammys double frontflip superman!
Vad är death grab?Julben sa:Laurent Favres cork 3 death grab