Fel Pjäxor

• Trådstartare Trådstartare Nhi
  • Start datum Start datum

Nhi

Medlem
Fel Pjäxor
Min lillebrorsa som inte vet någonting om varken skidor eller pjäxor kom igår hem med ett par HEAD MOJO 50 Pjäxor, alltså ett par parkpjäxor för mycket duktiga åkare. Helt fel alltså (?), han har aldrig försökt att hoppa och är aldrig i parken, bara i pisten. Gör detta något? Jag kände på pjäxan och den var väldigt mjuk. Han åker inte så bra så det är möjligt att han inte känner någon skillnad kanske. Men ja, vad ska vi göra, fungerar det ändå tror ni?

Jag är lite panikslagen just nu...

Fel Pjäxor
Head mojo 50 är en Pjäxa för barn något över medel .Kostar 1400- 1500 kr.Inte alls någon pjäxa för Väldigt goda åkare, därav priset

Fel Pjäxor
Om han är lillebrorsa är han yngre än dig. Mindre än 14 anser jag vara junior/nybörjare. Om de har 50 i flex och är ruskigt mjuka (alltså inte seriösa parkpjäxor, utan undomspjäxa) ser inte jag varför han inte skall åka med dem... Det finns ändå inga så unga krabater som behöver renodlade parkpjäxor och det vet Head. de har nog bara modellen ute för att få lite försäljning av riktiga Mojo-pjäxan. Troligtvis är det en vanlig barnpjäxa med annat skal!

Och vad kan den ha kostat 1000-1500? Kör ett eller två år och byt, han har ju ingen aning vad som är bra och vad han behöver...

Fel Pjäxor
Okej, men jag kollade på heads hemsida och där stod det expert, men samtidigt så är det väl bara en på miljonen i den åldern som kan kalla sig expert. Men då spelar det alltså ingen roll. Tack! :)

Fel Pjäxor
tror pjäxan passar fint till honom men varför blir DU panikslagen om de är din lillebror
är de inte mamma eller pappa som betalat den? aja de kommer gå fint....du kan ta de lungt

Fel Pjäxor
ArtistY sa:
tror pjäxan passar fint till honom men varför blir DU panikslagen om de är din lillebror
är de inte mamma eller pappa som betalat den? aja de kommer gå fint....du kan ta de lungt
Jo, för att det var jag som var med köpte med mammas kontokort :P. (Och inte visste om vad det var för pjäxa, kanske skulle sagt det. Blev lite konstigt formulerat i första inlägget) Vi fick hjälp men de som hjälpte visste inte hur han åkte därför blev jag lite "Oh hjälp, detta kanske blir jättekonstigt" när jag kom hem och såg detta. Men men.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp