Felix Engström, jea [film]

Andra delen är de sjukaste som finns, editen är sinnesjukt G och felix pimpar hårt som alltid...
10 ankarliftar av 10 möjliga!

Editen var sjukt snygg.. Jag gillar inte så mkt snowboard och brukar oftast bli less på att kolla dom men den här blev jag inte det, tyckte det var sjukt bra åkning och redigering 5/5

shit den var fett bra ju! både åkningen + redegeringen.

Senast ändrad:
Jag störde mig lite på att du använde den där rödgula efekten i nästan alla klipp i början, dra ner lite på de så blire grymmt:) annars skitbra

GRYM EDIT!

skön känsla igenom hela filmen, grymt proffsigt.

en sak jag tänkte på i första delen var att många av klippen var mörka, typ som om de va mulet.. allt blir gryymt mycket snyggare om man filmar då de är klarblått! men såklart, de kanske inte va du som filmat.. så ska inte klaga för mycket:)

att ta bort det blåa ljuset på alla klipp kan du däremot göra.. ställ om vitbalansen på klippen så att snön är vit, inte blå. Auto color brukar kunna göra de automatsikt.. ska finnas sån i dom flesta redigeringsprogrammen:)

go film i övrigt, trodde inte snowboardfilm kunde va så underhållande

Bra Edit. Bra att den e bra hela vägen liksom. många andra filmer e bra i en halv minut å sen känns de som att dom stressat ihop resten. Bra åkning med. Gör ni en stor film iår lr ?

andra delen var ganska cool... skön låt.... både åkning och redigering var ok... 4/5

sinnessjuk åkning , as bra att ni inte bara tog me klippen i väsjö.

fett bra edit perl men skippa lite av cluttersena. bäst hittils!!

Senast ändrad:
Äntligen lite skön bräda för en gångs skull.. creds till dig felix.. fina cork bs5 mute (nosebone) personligen mitt favorit trick mä =D ;)

Den var faktiskt bra för att vara en snowboard film :D, brukar lässna efter ett tag :p, men den här var kul och se hela tiden :D, bra red och bra åkning :)

va heter den första låten... ja har fått en black out i huvve...
vet att den e me i ngn annan snowboard film white balance va?

Personligen tyckte jag det var för mycket effekter inlaggt, i stort sett mellan varje klipp.. Störde mig lite på det.. Dra ner lite på sådant så blir det awsome..

jävligt bra helt enkelt. gillar att du heter engström som jag också, gör allt lite bättre

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp