Johan_August
Ny medlem
Fernie bra/dåligt?
Funderar på fernie. Nackdelar o fördelar mottages gärna! Åkningen om man jämför med alperna, öppna ytor, skog m.m.
Bockar o tackar/Johan
Bockar o tackar/Johan
Senast ändrad: