Fernie, Kanada

Kjorling

Ny medlem
Fernie, Kanada
Har funderingar på att dra till Kanada mellan jul och och lite efter nyår. Men hur är det med snötillgången vid denna tiden, vet ju av egen erfarenhet att den inte brukar vara så bra i alperna tex. Någon som vet?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp