Fernie - Någon som ska dit under januari?

Deem

Medlem
Nu är det inte långt kvar och undrar om det är någon som kommer vara där under januari? Det är alltid kul om man är fler.

Själv åker jag dit den 11:e och hem den 21:e. Lite kort tid tyvärr:/

Har planer på att filma/fotografera när jag är där så om någon är intresserad av det så får ni gärna hänga på!

Nu hoppas man bara på några till rejäla dump med snö så det är fint när man kommer dit :)

Jag kommer till Fernie med två kompisar den 17 jan.. Om vi hittar nånstans att bo! Vi har funderat över Banff och Fernie... Tror det blir Fernie, men du vet inte om det går att få tag på nått billigt boende i trakterna där? Hur har du planerat att bo? och hur var fick du tag på ditt boende? Ha en trevlig resa!!

Henke_st sa:
Jag kommer till Fernie med två kompisar den 17 jan.. Om vi hittar nånstans att bo! Vi har funderat över Banff och Fernie... Tror det blir Fernie, men du vet inte om det går att få tag på nått billigt boende i trakterna där? Hur har du planerat att bo? och hur var fick du tag på ditt boende? Ha en trevlig resa!!
det finns troligen billiga hostel men jag fick ett boende av en ren slump med några som jag inte känner som ska bo där i 2 månader. Ska bo i Timberline Village!

Deem sa:
Henke_st sa:
det finns troligen billiga hostel men jag fick ett boende av en ren slump med några som jag inte känner som ska bo där i 2 månader. Ska bo i Timberline Village!
Okej. Ah hostels får det väl bli om man inte hittar nått annat... Men det boendet du har.. Hur länge ska dom bo där? Dom kanske kan trycka in 3 till ;) hehe. Syns där uppe kanske..

de ska bo där i 2 månader men tyvärr har de fullt vad jag vet... det rymmer 4 pers...! ja de kanske vi gör... såg precis att de kommer bli svinigt kallt när jag kommer dit..:S

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp