zenith
Ny medlem
Fernie vintern -06
Hej.
Vi är två stycken som ska åka i fernie från den 1 feb till 12 mars. Biljetten är bokad och klar så vi åker. Det finns också två till som till 99% också ska åka så troligt vis är vi 4 stycken.
Vi undrar om det är några fler som ska åka och hur ni gör med boende. Är det någon som
vill dela ett hus eller så eller nån som har nått tips så svara gärna.
ha de gött
/mvh marcus
Vi är två stycken som ska åka i fernie från den 1 feb till 12 mars. Biljetten är bokad och klar så vi åker. Det finns också två till som till 99% också ska åka så troligt vis är vi 4 stycken.
Vi undrar om det är några fler som ska åka och hur ni gör med boende. Är det någon som
vill dela ett hus eller så eller nån som har nått tips så svara gärna.
ha de gött
/mvh marcus