fernie

aerocj

Medlem
fernie
tanken är slagen att det ska bli ett sjujäkla pumpande i Fernie i vinter.
är det någon som har koll på någon bra lya för 3 pers så kan ni ju meddela mig!!
ski or die
cj
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp