Festa i Åre??

rezziq

Medlem
Festa i Åre??
Finns det några bra fester och krogar i Åre v5.?

18 års åldersgräns gärna, eftersom jag inte kmr i över det...

Festa i Åre??
Jag har samma fråga!
men för min del handlar det om v 13 (påsklovet)
VART KOMMER MAN IN ??????
Är dom stenhårda på leg om man i vanliga fall brukar kunna spatsera in på högre åldersgränser???
SNÄLLA SVARA!?

Festa i Åre??
Vad jag har hört så är det svårt om du inte har åldern inne. De ska vara hårda på detta, undantaget är ju "förstås" om du är tjej. Är väll bara att testa. Med rätt uppförande och utseende kan det nog funka trots allt.

Festa i Åre??
första året vi var dit så gick det bra i 9 fall av 10 berode lite på vilken kväll man gick ut... räknade dem med mycket folk så var dem hårdare osv.

Festa i Åre??
Festa i Åre...? Va då brukar det vara bra fester där eller? Skämt å sido. Dom brukar vara väldigt hård på leg, och dom kommer att bli ennu hårdare i vinter. Skit i å gå på krogen. kör skidor istället. Men ska du festa så ska man göra det på Afterskin man super till rätt hårt vid 4-5 tiden sen efter after skin är klar så gå du hem och äter lite och trycker i dig vatten och sen så går du och lägger dig och sover... så att du är utvillad till morgondagens skidåkning. Sen så kommer stortsett alla in på After skin... Kört hårt på skidorna, och skit i krogen supa kan man göra hemma.

Festa i Åre??
Under Campus-veckorna är det ju alltid fullt överallt.
Ingen risk att du inte hittar nån att festa med, problemet brukar vara att komma in om man är ute för sent.

Läska ordentligt!

// Finnudin

Tillbaka
Topp