Festsuget gäng V.3

• Trådstartare Trådstartare Kimpinem
  • Start datum Start datum
K

Kimpinem

Guest
Festsuget gäng V.3
Hallå hallå!

Vi är ett gäng på 4 grabbar och 4 brudar ifrån Stockholm (Nej, vi är inte par - singlar för hela slanten:D) som drar upp till Åre vecka 3. Vi ska bo i en Etagelägenhet i Åre by och där ska vi bo i en hel vecka.
Det blir första året för de flesta av oss uppe där uppe och vi ser fram emot de underbara -30 som det går rykten om. :P

Varför jag skriver det här är för att vi vill redan få in en fot bland lite roliga människor som ska upp samma vecka! Vi är mycket för att festa och lär vara på Afterskin varje dag - men vad händer efter?

Så vart är ni som ska köra hela vecka 3?? :)

Festsuget gäng V.3
Lyckad trådstart. Locals i åre tenderar ju att vara riktigt glada i stockholmare som bara åker upp för att kröka, ni kan antagligen förvänta er någon form av välkomstceremoni som taggar er till att köra hela veckan!

Festsuget gäng V.3
Absolut inte! Blir ju mindre folk i backen då ni antagligen kommer vara bakis halva dan. Inget jag klagar på. Välkomna! ;)

Festsuget gäng V.3
De e ju bara för att du e 08 sj Nisan =P
Så länge folk ler och e glada e ja nöjd.
Jag tror att de "lokalsen" stör sig på e alla som tror att dom kan göra va dom vill bara för dom e fulla.

Festsuget gäng V.3
Ja vi åker up för att åka skidor OCH festa, problem? :)
Hade vi åkt up dit bara för supandet hade vi kunnat lägga kostnaderna som går på lägenheten, soppapengar, bil osv på annat - vi vill faktiskt ÄVEN åka skidor.

Så sluta vara torra nu och låt de som åker up med samma intressen som oss skriva i tråden.

Tack. :)

Festsuget gäng V.3
Vi är 8 sköna snubbar som glider upp 15:e januari stannar till 22:e, efter afterskin är det krök i våran bastu end of story. Pz

Festsuget gäng V.3
Det är studentvecka där uppe, kmr bli helt galet. ut i backen och mingla redan då, om inte annat kmr ni träffa på sköningar på afterskin!

Tillbaka
Topp