Fet trailer

Fet trailer
"välkommen tillbaka till 90-talet"

.. ne skämta bara, vars säkert jättebra åkning, inte min stil bara

Fet trailer
fan vad tråkigt att kolla på en hel film med sånt. dom är säkert jätteduktiga på att åka pist men det är för jävla tråkigt att kolla på.

Fet trailer
Visst kan det vara tråkigt att kolla en hel film, men det är en kortfilm på 15 min eller så. Finns jävligt mycket teknik för er freestylers att hämta från oss som carvar. Ett rent skär med rätt teknik accelerar farten vilket gör att du får mer hangtime i luften exempelvis. Hursomhelst är den jävligt sjysst filmad i HD.

Fet trailer
Jösses, det där var ju helt tokigt, nog för att jag har hört talas om dessa brädåkare, men detta var ju helt sinnes...
Synd att man int kunde se hela...

Tycker att alla kan sluta klaga på denna rulle, snuskgrym åkning och ljuvligt att se!

Fet trailer
Eftersom filmen är finansierad utan sponsorer får man peta över 12€ till killen som gjort filmen för kunna ladda ner hela rullen. Här är en youtubelänk till en film som åkarna gjort själva för några år sedan.

Fet trailer
De ligger inte ner, det är +35graders lutning i pisten! De brädåkare på forumet som kan hålla ner farten på rent skär utan sladd i en sådan backe får gärna tycka att det ser löjligt ut. Tror de flesta av er skiter på sig om ni åkte samma pist...;-)

Tillbaka
Topp