Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den tycker jag skulle va den ultimata jibb skidan.j_lindstrom sa:salomon pro lab dumont lr va den heter :P..
den va FET som fan ^^hyllengren sa:
de eden ju så fan heller, mycket bredare. k2 pontoon e ju 125 i mitt lr n sånt o sån har man sett ivärkligheten den e typ hälften som den där skidan!Rydellen sa:139-110-137 ska den vara men som någon sa här ovan är det på bilden en prototyp för den är bra mycket fetare :P
word.hyllengren sa:
skulle vilja se ett par pontooner i parkenPizzaaugust sa:de eden ju så fan heller, mycket bredare. k2 pontoon e ju 125 i mitt lr n sånt o sån har man sett ivärkligheten den e typ hälften som den där skidan!Rydellen sa:139-110-137 ska den vara men som någon sa här ovan är det på bilden en prototyp för den är bra mycket fetare :P
det skulle nog inte gå så bra att åka me dom i parken men jävligt feta var dom :Dhyllengren sa:
Tror inte line har skrivit fel på sin hemsida. Den VANLIGA elisabeth är enligt http://www.lineskis.co.uk/h/n/BUY/hardware/ALL/298//Pizzaaugust sa:de eden ju så fan heller, mycket bredare. k2 pontoon e ju 125 i mitt lr n sånt o sån har man sett ivärkligheten den e typ hälften som den där skidan!Rydellen sa:139-110-137 ska den vara men som någon sa här ovan är det på bilden en prototyp för den är bra mycket fetare :P