Fetaste JIbb skidorna

Fetaste JIbb skidorna
Hedryx Funk Promodel
181 cm, 161-118-151 mm, r=17 m
Ja de kan ju inte bli mycket fetare i parken...

Senast ändrad:
Fetaste JIbb skidorna
1138789423holy%20shit.JPG

utan tvekan

Fetaste JIbb skidorna
Vilka är kriterierna för att kunna titulera sig fetaste hoppskidorna? Att de ska se feta ut på axeln när man hikar i pipen, att de är jävligt breda, att de fungerar riktigt bra till en skärande sväng?

Rege: Den ultimata hoppskidan, för att?

Fetaste JIbb skidorna
Finns ju nåra skidor i skiddatabasen som är 170mm i midjan men de är ju freeride skidor. Dom fetaste i midjan jag vet är en variant av salomon 1080 som är typ 95 mm om jag inte kommer ihåg fel...

Fetaste JIbb skidorna
139-110-137 ska den vara men som någon sa här ovan är det på bilden en prototyp för den är bra mycket fetare :P

Fetaste JIbb skidorna
Vad är detta för okunnande?!?!? Det är ju Prophet 130 och inget annat!!! Lizzie är fet, men nya Sir Francis Bacon är fetare, och längre. Det måste nog räknas som fetaste jibbskidan. Prophet-serien är ju vanliga friåkningsskidor. Det står väl mellan Line och Hendryx!

Fetaste JIbb skidorna
Rydellen sa:
139-110-137 ska den vara men som någon sa här ovan är det på bilden en prototyp för den är bra mycket fetare :P
de eden ju så fan heller, mycket bredare. k2 pontoon e ju 125 i mitt lr n sånt o sån har man sett ivärkligheten den e typ hälften som den där skidan!

Fetaste JIbb skidorna
Pizzaaugust sa:
Rydellen sa:
de eden ju så fan heller, mycket bredare. k2 pontoon e ju 125 i mitt lr n sånt o sån har man sett ivärkligheten den e typ hälften som den där skidan!
Tror inte line har skrivit fel på sin hemsida. Den VANLIGA elisabeth är enligt http://www.lineskis.co.uk/h/n/BUY/hardware/ALL/298//
139/110/137

Och btw, någon skrev här ovan att den på bilden är en prototyp. Och ja, den ser man ju att den är fetare än Peter Harrysson!

Snödjup

Tillbaka
Topp