Feting film på Pk Hunder

Feting film på Pk Hunder
han är inte frisk, gött med variation på tricken å, jämfört med typ jon olsson som mest langar flat femmor, fast då gör han dom bra!

gogogo PK!

Feting film på Pk Hunder
Han är grym!
Coolt att han lägger dubbel corks också. Han håller grabsen sjukt länge också!

Vill se hela Claim, den verkar lovande...

Feting film på Pk Hunder
Matchstick är ju för övrigt helt klart sämst på att redigera parkdelar av de proffesionella filmbolagen idag.. (och de flesta amatörbolagen också)

Feting film på Pk Hunder
OWester sa:
H-T sa:
Matchstick är ju för övrigt helt klart sämst på att redigera parkdelar av de proffesionella filmbolagen idag.. (och de flesta amatörbolagen också)
sämst? är det ditt svar? jag skulle säga att dom är typ bäst.
Ja, det är mitt svar och min personliga åsikt. Ja de har grymma vinklar och stor budget med helikoptrar etc. men de redigerar verkligen inte bra. Alla klipp får slow motion, minst 5 klipp får man se max en sekund av (vilket i slow motion blir kanske en tiondel av hela tricket) så man har egentligen ingen aning om vad för trick som görs och om åkaren ens landar det. MSP redigerar genom hela deras filemr fantasilöst och lever egentligen endast på deras stora budget (störst av de proffesionella skidfilmsbolagen om jag inte har fel) då de har råd med spektakulära vinklar och högkvalitativa kameror. Eller ja, det plus de grymma åkarna de har.

Tillbaka
Topp