Carl-Oskar
Medlem
Feting film på Pk Hunder
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aningen kort för att vara hans del i Claim?mattiasssJ sa:är det hans del i claim?
fel, det är den riktiga delenJulben sa:En gissning är att det är leftovers från hans claimseg
SOO truesuperunknown sa:fel, det är den riktiga delenJulben sa:En gissning är att det är leftovers från hans claimseg
ok, men de verkar ju vara så?The_teo sa:Aningen kort för att vara hans del i Claim?mattiasssJ sa:är det hans del i claim?
jong...
Mycket riktigt för er som inte sett Pk's del i claim så here it is...mattiasssJ sa:ok, men de verkar ju vara så?The_teo sa:Aningen kort för att vara hans del i Claim?mattiasssJ sa:är det hans del i claim?
jong...
ha inte för höga förväntningar, den är gansks kassFjunesh sa:Han är grym!
Coolt att han lägger dubbel corks också. Han håller grabsen sjukt länge också!
Vill se hela Claim, den verkar lovande...
sämst? är det ditt svar? jag skulle säga att dom är typ bäst.H-T sa:Matchstick är ju för övrigt helt klart sämst på att redigera parkdelar av de proffesionella filmbolagen idag.. (och de flesta amatörbolagen också)
Ja, det är mitt svar och min personliga åsikt. Ja de har grymma vinklar och stor budget med helikoptrar etc. men de redigerar verkligen inte bra. Alla klipp får slow motion, minst 5 klipp får man se max en sekund av (vilket i slow motion blir kanske en tiondel av hela tricket) så man har egentligen ingen aning om vad för trick som görs och om åkaren ens landar det. MSP redigerar genom hela deras filemr fantasilöst och lever egentligen endast på deras stora budget (störst av de proffesionella skidfilmsbolagen om jag inte har fel) då de har råd med spektakulära vinklar och högkvalitativa kameror. Eller ja, det plus de grymma åkarna de har.OWester sa:sämst? är det ditt svar? jag skulle säga att dom är typ bäst.H-T sa:Matchstick är ju för övrigt helt klart sämst på att redigera parkdelar av de proffesionella filmbolagen idag.. (och de flesta amatörbolagen också)
tror att det är i whistler om jag mins rättProShape sa:Någon som vet var mönster kicken är filmad någonstans? Syns bland annat efter 0:22sec. med fler.