Zorro
Medlem
Fett bra lägenhet i chamonix 08/09
Har kommit över en riktigt fetbra lägenhet i Chamonix nästa säsong (1dec-1maj.) som ligger mitt i centrum.
Den ligger så mkt på huvudgatan vad den nu kallas(?)
Det är en lägenhet på 62 kvadratmeter som har 6 bäddar.
Det är ett stort modernt kök och stort vardagsrum där man kan tända en brasa om man nu vill..
Sen i andra delen av lägenheten är det 2 sovrum.
Det är rätt långt emellan sov och vardagsrummet så man störs inte värst mycket om man vill sova och folk är uppe och pratar.
Highspeedadsl internet.
Balkong med utsikt över ån har man med.
En plats kostar 400 alpdollars i månaden. vilket jag tror blir 19 tusen spänn på en säsong om man avrundar just nu.
Skulle vilja påstå att det inte går att hitta så mkt bättre ställe att bo på i chamonix till det priset (iaf om man bara bor under vintern) med tanke på läge(centrum inte långt upp i chamdalen som argentierre tex.), modernitet och storlek.
Helt enkelt fett bra lägenhet.
vet inte om det finns några platser över ännu men ni kan ju höra av er om ni är intresserade.
peace
Den ligger så mkt på huvudgatan vad den nu kallas(?)
Det är en lägenhet på 62 kvadratmeter som har 6 bäddar.
Det är ett stort modernt kök och stort vardagsrum där man kan tända en brasa om man nu vill..
Sen i andra delen av lägenheten är det 2 sovrum.
Det är rätt långt emellan sov och vardagsrummet så man störs inte värst mycket om man vill sova och folk är uppe och pratar.
Highspeedadsl internet.
Balkong med utsikt över ån har man med.
En plats kostar 400 alpdollars i månaden. vilket jag tror blir 19 tusen spänn på en säsong om man avrundar just nu.
Skulle vilja påstå att det inte går att hitta så mkt bättre ställe att bo på i chamonix till det priset (iaf om man bara bor under vintern) med tanke på läge(centrum inte långt upp i chamdalen som argentierre tex.), modernitet och storlek.
Helt enkelt fett bra lägenhet.
vet inte om det finns några platser över ännu men ni kan ju höra av er om ni är intresserade.
peace