Fett bra lägenhet i chamonix 08/09

Zorro

Medlem
Har kommit över en riktigt fetbra lägenhet i Chamonix nästa säsong (1dec-1maj.) som ligger mitt i centrum.
Den ligger så mkt på huvudgatan vad den nu kallas(?)
Det är en lägenhet på 62 kvadratmeter som har 6 bäddar.
Det är ett stort modernt kök och stort vardagsrum där man kan tända en brasa om man nu vill..
Sen i andra delen av lägenheten är det 2 sovrum.
Det är rätt långt emellan sov och vardagsrummet så man störs inte värst mycket om man vill sova och folk är uppe och pratar.
Highspeedadsl internet.
Balkong med utsikt över ån har man med.
En plats kostar 400 alpdollars i månaden. vilket jag tror blir 19 tusen spänn på en säsong om man avrundar just nu.
Skulle vilja påstå att det inte går att hitta så mkt bättre ställe att bo på i chamonix till det priset (iaf om man bara bor under vintern) med tanke på läge(centrum inte långt upp i chamdalen som argentierre tex.), modernitet och storlek.

Helt enkelt fett bra lägenhet.
vet inte om det finns några platser över ännu men ni kan ju höra av er om ni är intresserade.

peace

Jag tycker det låter toppen, finns det plats över så är jag absolut intresserad.

hehe jepp sara! =) hört ni har fortsatt bra nu i slutet..? är ni kvar över sommarn? kommer slava på en båt men kanske tittar förbi nån weekend i juli/augusti nångång.. är ni där då?

Senast ändrad:
Din jävel...du har lyckats fixa den asså! ;-) Löklyan e ju alltid löklyan, MEN Balme 306 tar fan priset...det är sen gammalt =)

Tjenna robert!!! Fles här. Nu i sommar har jag boende men har inget för nästa säsong! Kommer jobba vidare på spyan och löklyan låter jävla najs asså!
Så om det finns plats kvar så kan du signa upp mig. Och kom ner i sommar, kommer bli ball kan du hajja!
Nåt du däremot inte får missa är Chamonix-reunion lördagen den 18:e okt i Göteborg. denna kommer utspela sig på Trancilo eller hur det nu stavas!
Ha d gött gubben, och som sagt, sign me up!
Över och ut

HOLA! Jag är helt klart intresserad!! låter som en jävlar kanonidé!
Bara att höra av dig, hade varit guld.

háre!

tjenare,,är väldigt intresserad av det där boendet,finns det en plats dra jag med själv,,finns det fler så har jag aspiranter!Hör av dig,ha det gott

Hej!!! VI är 3 tjejer som letar efter boende i Cham, säsong 08/09. Behöver du 3 tjejer till lägenhetn,
hör av dig asap till mig!
Vi är jätte trevliga!!

Senast ändrad:
Platser kvar??
Vi e 3 rumsrena tjejer som planerar Cham 08/09, har inget emot att dela med andra sköna människor, och det hade varit riktigt frodigt med en sådan lya! Peace!

Robert jag litar på att du styr massor med tjejer till löklyan i år, så kommer jag och hälsar på sen! kram!

Tjena!

Vi är två trevliga killar från göteborg, födda 89. Vi är sjukt sugna på att göra en säsong i Cham. Hör av dig om du fortfarande har platser eller vill diskutera detta vidare.

Mvh Ivar Insulander
ivar_insulander@hotmail.com

hej. såg att du la ut denna annosen för väldigt längesen men tänkte endå höra om de finnsa några lediga sängar fortfarande? för vi e två snowboard åkande tjejer födda 88 som tänkte köra våran första säsong i chamonix. så hör göra av dig om du finns nått över. so long // hannah blondhannah@hotmail.com

Finns det fortfarande platser kvar hör av dig till mig. Vi är två killar (20 och 25 år) som ska ner och köra skiten ur oss hela säsongen!

Med vänliga hälsningar,

Tomas
johansentomas@hotmail.com

Finns det platser kvar? jag och min kompnion åker ner i början av januari och är ganska ganska så intresserade... två tjejer btw. hör av dig!
Jenny

Liknande trådar

Tillbaka
Topp