Fett cool film

• Trådstartare Trådstartare badman
  • Start datum Start datum
Fett cool film
kort å klippen var väll sådär, men han verkade ha fått ihopp det helt ok faktskt.. Alltid roligt med amatörfilmer, mer sånt!

Fett cool film
alla som inte vet hur man gör:

bläddra längst ner på sidan och så trycker ni på "free"
sen bläddrar ni ner en liten bit på sidan som ni kommer in på sen.
och där står det antingen att ni ska skriva in några siffror i en ruta,men mest troligt står det först att ni måste vänta ett tag på att göra det.

jaja ingen bra förklaring men..

håller på att ladda hem filmen själv nu,så skriver vad jag tyckte om den sen..

Fett cool film
den där filmen var då i alla fall inte fett cool ,jobbiga och för det mesta fula effekter hela tiden
åkningen var inte heller speciellt bra..

Använt vegas?

Fett cool film
överraskande kort. jobbigt med svarta toningar mellan klippen, samt effekterna. annars var det väl ganska bra.. kul att folk lägger upp sina amatörfilmer!

Fett cool film
var det bara jag som inte hade något ljud? eller är den ljudlös!? tycker att det vara på tok för mycket effekter och så typ det 50 sekunder innan man fick se en skidåkare i bild!

Fett cool film
Håller med, jobbiga effekter. Plus att halva filmen gick innan man fick se en åkare..

Fett cool film
alltså, svart ruta mellan alla klippen är fett irriterande.. sen att introt e mer än halva filmen är nästa grej..

jamm: vilken låt menar du, den som är i introt eller när han åker för jag misstänker att det är 2olika låtar som e ihop fadade..
första låten e iaf gang starr - royalty, antarligen instrumental..

Fett cool film
2:a låten e nån skön remix av mos def- sunshine.

måste få tag på låten:)
har den vanliga versionen men inte dennhär.

Tillbaka
Topp