fickpengar

fickpengar
nu har du missförstått allt! Pengarna skall man ej ha i fickan. De ska spenderas! Dvs läggas på bardisken. Dvs du frågor alltså efter hur mycket barpengar du behöver?
En steepskier kostar ju ca 3.5 eurosar så resten kan du väl räkna ut själv. Eller?

fickpengar
Som, helnykterist, ickerökare och medlem i livets ord så behöver du ha inte med dig några pengar. Du ska istället under aftonbönen dom närmsta månaderna be till Gud om att han(/hon hade förklarat så mycket om Gud var Hon) ska ge dig mat under den här veckan!!! Om du då inte får mat så innebär det att

1. Gud inte finns

2. Du borde haft med dig pengar men blev blåst av en gammal alkoliserad brantåkare

3. Gud finns men tycker du är ett kryp som inte ber tillräckligt bra

Så ta med en sisådär 20` så klarar du ju alla eventualiteter och kan bjussa en massa fattiga säsongare på öl också.

Nu ska jag åka till Kjugekull och bouldra, jag har med mig 135 kronor, 100 kronor är till Tobbe för att han kör... 35 kronor är till en sliskig macka på macken allternativt en våffla.

"Jag dissar inte dig, bara din fråga, inställning, klädval, åkstil, karriär, familj...ok, jag dissar dig..." - Tjej i bar om... nån...

Tillbaka
Topp