[FILM] 4bi9media trailer

[FILM] 4bi9media trailer
filmen kommer bli helt sykt bra. Presic sånna åkare som man vill se mer av,hehe ett självklart köp=D

[FILM] 4bi9media trailer
den var bra, men late november edit är fortfarande skönast. lite tråkigt att ha sett typ alla klipp.

[FILM] 4bi9media trailer
Något som känns otroligt tråkigt är att man redan sett alla clipen tidigare! det söög..

[FILM] 4bi9media trailer
asså vad är det här? vadå "sjuuukt jävla bra o najs redigering", den var ju helt värdelös? iaf som trailer, blev int ealls sugen på att se filmen.... visst är steves stepp o jeff kiesel duktiga på det dom gör osv men vafran, trailern var ju helt värdelös...

Senast ändrad:
[FILM] 4bi9media trailer
W_Anton sa:
asså vad är det här? vadå "sjuuukt jävla bra o najs redigering", den var ju helt värdelös? iaf som trailer, blev int ealls sugen på att se filmen.... visst är steves stepp o jeff kiesel duktiga på det dom gör osv men vafran, trailern var ju helt värdelös...
Släng upp en egen film som är bättre då! Sluta klaga förihelvete.
Jag tycker iallafall att den var jäkligt skönt redigerat och åkningen är grym.
En sak tycker jag är lite lurig, på ett klipp ser det ut som att det är sommar, alltså grönt gräs osv. Fast det snöar?

Senast ändrad:
[FILM] 4bi9media trailer
jag tycker att det är lite tråkigt att dom har samma klipp med i trailern som dom har i andra filmer, det var väl det enda, annars var det en skön trailer och vill gärna se filmen:/

Tillbaka
Topp