Film:Adam Falk

det är väl bara en vanlig musikvideo me lite skidåkning som dom har klippt ihop;P.. det är juh en ghetto låt å då blire en ghetto musik video!.. men getto är inte alltid fel!!! bara för att alla dissa eran film för att ni överdrev me de hela!..

jeppenator sa:
det är väl bara en vanlig musikvideo me lite skidåkning som dom har klippt ihop;P.. det är juh en ghetto låt å då blire en ghetto musik video!.. men getto är inte alltid fel!!! bara för att alla dissa eran film för att ni överdrev me de hela!..
Och det är så jävla 2003

Gangster å gangster...
Skön film även fast den var en musikvideo dom klippt in skidåkning i.

jeppenator sa:
Jo, lite överdrev dom väl men filmen va ju bra å schysst åkning!

Senast ändrad:
GLENONE sa:
SpinsteR sa:
GLENONE sa:
han e ju synth poppare! och jag ser ingen som skriver att han lådsas vara ghetto här!?
Du må ju vara relativt blind då filmen heter "adam falk gangster"
Sen e ju inte ghetto å gangster samma sak.
ja och du kanske är mentalt efterbliven för jag har kännt han sen jag va en liten prupp, och han har svin tighta brallor och lyssnar bara på smk förutom när han e i backen! in your face "spinster"!!!
hahaha... menade bara a filmens namn å musiken.
Namnet på själva filmen tydde ju enligt mig ganska mycke om en gangster.
Å de enda ja skrev var att de inte va så mycke gangster i han men han hade skön åkstil.
Så lär dej få ihop meningar å chilla me humöre... hets..

känns inte som three six mafia.
Dead Prez-hiphop däremot:D tyckte dom sa if i först men när du sa hip hop så sökte jag på de o ja. dead prez

skönt intro av filmen, now when we got ur attention lr va de står..
plus att en har en sån strumpa hmmm.. vad heter de. ajja över huvudet.

Senast ändrad:
Pizzaaugust sa:
känns inte som three six mafia.
Dead Prez-hiphop däremot:D tyckte dom sa if i först men när du sa hip hop så sökte jag på de o ja. dead prez

skönt intro av filmen, now when we got ur attention lr va de står..
plus att en har en sån strumpa hmmm.. vad heter de. ajja över huvudet.
Ok, det stämmer. Har inte så stor koll på rap/hip hop, är mer för det hårda i livet... hårda skidor, hårda pjäxor, hård åkning och hård musik.

duktigt av dig ändå:D..
du låg ju bakom de hela. har suttit o lyssnat på låten sen ja hitta den

Senast ändrad:
Jag måste bara fråga er jibbare vad fan det e som e så tufft med att va "ghetto", själv tycker jag inte att man ska sträva efter att vara fattig och bo i en sunkig etta på 10m2. Det vill säga så länge den ettan inte är nära belägen en skidort.

För det andra, vad e de som e så jävla häftigt med att vara "gangstah"? Det är ju sjukt att man skulle vilja vara kriminel! Det ser dessutom extremt töntigt ut med vita som försöker se ut som en gangstah-ghetto-afroamerikan.

Snälla förklara var i det tuffa ligger!

Det som däremot inger respekt är när man åker riktigt bra och inte håller på att överdriver som ni hobby-jibbare här på FR gör(då menar jag inte alla, vissa av er sätter säkert det ni skriver. ). Något att sträva efter är att andra ska se upp till en för ens åkning och då vara jävligt ödmjuk mot de som tycker man är duktig.

Ska bara tillläga att det är sjukt patetiskt att se hur så många åker omkring och håller upp byserna innan när ni åker, då 99% inte behöver det, WANNABES!

//David

snortpowder sa:
Jag måste bara fråga er jibbare vad fan det e som e så tufft med att va "ghetto", själv tycker jag inte att man ska sträva efter att vara fattig och bo i en sunkig etta på 10m2. Det vill säga så länge den ettan inte är nära belägen en skidort.

För det andra, vad e de som e så jävla häftigt med att vara "gangstah"? Det är ju sjukt att man skulle vilja vara kriminel! Det ser dessutom extremt töntigt ut med vita som försöker se ut som en gangstah-ghetto-afroamerikan.

Snälla förklara var i det tuffa ligger!

Det som däremot inger respekt är när man åker riktigt bra och inte håller på att överdriver som ni hobby-jibbare här på FR gör(då menar jag inte alla, vissa av er sätter säkert det ni skriver. ). Något att sträva efter är att andra ska se upp till en för ens åkning och då vara jävligt ödmjuk mot de som tycker man är duktig.

Ska bara tillläga att det är sjukt patetiskt att se hur så många åker omkring och håller upp byserna innan när ni åker, då 99% inte behöver det, WANNABES!

//David
folk har ställt liknande frågor i andra trådar sök upp svaret i någon av dom..

Jamm sa:
folk har ställt liknande frågor i andra trådar sök upp svaret i någon av dom..
Jag har gjort det, men jag har inte hittat något tillfreställande svar. Annars skulle jag inte sällt frågan här.

Jag vill på intet sätt nedvärdera din inteligens, men det finns fler än du som förstår sig på hur man annvänder en sökfunktion;)

Tillbaka
Topp