Film: Almost

Almex sa:
är det inte möjligt att lägga upp en torrent på typ the pirate bay?
alltså med bra kvalla...
vet ej hur man gör men de e nog inte så svårt..

filmen var helt okej men kunde vart kortare med bättre klipp kanske.
3/5
Precis det funderade jag på...om det är någon som vet hur man gör en sån så kan jag skicka en bättre verision.

fucking jävla shit ja kan inte tanka från rapidshare, vet inte varför men den vill inte även om ja skriver rätt bokstäver.
kan ni inte lägga upp den nån annanstans oxå lr skicka den på mail till yollie_91@hotmail.com.

skulle vara superschysst.

peace

otroligt trevlig film, en klar favorit:D bra åkning!!!
men inte va den gör lång inte! perfekt, ja tyckte inte den hann å bli ett dugg tråkig

Suck... har virus på min bra dator så den är inte användbar, så jag sitter på en rutten gammal dator som laggar och inte har nåt ljudkort. Kan därför inte se filmen men längtar för å se den!

vackert. crascherna va najs,
den va både bättre o sämmre iår.
gillade att man såg att ni hade kul förra året. de hade ni säkert i år emd men i år mer redigerat o seriöst,
samtidigt som att de e väldigt bra att ni redigerat:p svårt o förklara.

i år får ni de o se proffesionelt ut, inte amatör, samtidigt som jag gillade att de va amatör förra året. nej jag ska nog sluta innan nån får damp på att jag förklarar dåligt.
o ja de gör jag jag vet inte hur jag ska förklara det

Riktigt clean film, snyggt klippt. Skidbra film :) åker själv massa skidor i kungsbergetparken och har sett er precis varje gång jag befunnit mig där :)

riktigt bra stil på trick och ni verkar verkligen ha haft kul när ni gjorde den!!! men jag hade faktiskt lite högre förväntning... kanske lite bättre musik men ni vet verkligen hur man åker lagg grabbar! peace.

Mycket fin film, men den kunde kortats ner lite, och endel av materialet kunde slopats.
Bra jobbat!

Är lite inne på samma spår som vissa innan skrivit, d.v.s. att det blir lite trist och enformigt med bara parkåkning hela tiden... skulle vara bra att ha med lite op också, så att det blir lite variation..Sen kanske det inte är så bra förhållanden för det i Kungsberget men ändå... ;P
Musiken kunde som sagt ha varit lite bättre också enligt mig.
I övrigt riktigt bra film med bra åkning för att vara amatörfilm... 3/5

sluta klaga på musiken!.. det är väl bra att några bryter ghetto/techno musik trenden som tagit över skidvärlden!.. dom gör helt rätt!.. så sluta säjj att de va dålig musik!.. se allt lite mer positivt.. eller alla här på freeride kanske är sånna som bara förljer strömmen och inte vågar gå sin egen väg å göra på sitt eget sätt!..

peace out!.. å skriv inge negativt om mina åsikter! det är ett fritt land å man får tycka som man vill!

filmen var grym! men måste bara säga att det var rätt mycket " stulen" musik från andra skidfilmer och trailers

jeppenator sa:
sluta klaga på musiken!.. det är väl bra att några bryter ghetto/techno musik trenden som tagit över skidvärlden!.. dom gör helt rätt!.. så sluta säjj att de va dålig musik!.. se allt lite mer positivt.. eller alla här på freeride kanske är sånna som bara förljer strömmen och inte vågar gå sin egen väg å göra på sitt eget sätt!..

peace out!.. å skriv inge negativt om mina åsikter! det är ett fritt land å man får tycka som man vill!
bra tänkt ! vi försökta variera musiken så mkt som möjligt

bra film :P
den flöt på bra och var lagom lång.
svårt att hitta någonting att tipsa om tills nästa film... bäst är nog om ni kollar på filmen själv och letar efter någonting ni skulle villa ändra på i den, och sedan undviker den saken i nästa film... men det har ni säkert redan gjort :P

Hjalle_S sa:
filmen var grym! men måste bara säga att det var rätt mycket " stulen" musik från andra skidfilmer och trailers
Vart var låtarna stulna ifrån då? Vi försökte att absolut inte välja låtar som redan varit med i någon skidfilm...okej det lilla introt till Olles del:P Men vi hittade ingen annat då.

introt är stulet från skidfilmen sagan om ringen tommie wilhelmson hade låten från the tangerine dream trailern och som du sa olof molins intro är från happy happy om jag inte mistar mej. okej det var kanske bara två då! jag ursäktar mej för mitt misstag

jeppenator sa:

Smart att du skriver att alla får tycka som man vill, när du själv skriver: "Sluta säjj att det var dålig musik"! :P
Jo det är ju bra att de byter ut ghettostilen, vilket jag personligen hatar (ghettostilen alltså..), men techno tycker jag är helt sjysst när det gäller skidfilmer...
det jag menade var att de kunde valt lite andra låtar och lite annan musik.. men alla tycker inte om samma musik, vet du....
Grejen var ju också att de ville ha kritik för sin film, då måste man ju få ge tips och lite negativ kritik också......

monoski_kicks_ass sa:
jeppenator sa:

Smart att du skriver att alla får tycka som man vill, när du själv skriver: "Sluta säjj att det var dålig musik"! :P
Jo det är ju bra att de byter ut ghettostilen, vilket jag personligen hatar (ghettostilen alltså..), men techno tycker jag är helt sjysst när det gäller skidfilmer...
det jag menade var att de kunde valt lite andra låtar och lite annan musik.. men alla tycker inte om samma musik, vet du....
Grejen var ju också att de ville ha kritik för sin film, då måste man ju få ge tips och lite negativ kritik också......
oj..uräkta mitt lilla misstag xD
men man ska aldrig ge negativ kritik.. man ska ge konstruktiv kritik!.. altså skriva vad man skulle kunna förbättra hur? .. inte barea skrtiva musiken sög!.. utan:försök att hitta lite annan musik.. den ni hade kanske inte va den bästa.

Håller med dig precis där "monoski_kicks_ass". Alla kan inte gilla all musik, så är det bara. Det går ju i princip inte och ha med musik som alla gillar, vi försökte få så bra variation som det gick men det går ändå inte:P

allvarligt, hur faaaasken kan ni klaga på att det är ett intro på en låt i 20 sekunder...

kan ni inte vara nöjd att det finns folk som gör filmer, det är inte ens kul för det enda folk gör är att klaga.
Tänk vad ni skriver, skulle ni vilja att alla satt och klagade på era filmer, tycker ni inte att det är roligt att det finns amatör filmen,´verkar inte så.
Fast alla är ju inte så och det är ju skönt, creed till er =)

JÄVLIGT BRA!!!!
Blev riktigt skidsugen nu asså!

skitbra film med musik som passar dom flesta, bra med lite blandat sådär.

mycketgoa lifestyle klipp och jäkligt bra åkt/filmat.

tummen upp, klockren 5:a!
såhär skall amatörfilm se ut!

jeppenator: självklart, jag håller med dig! det var KONSTRUKTIV kritik jag menade... säga vad som kan bli bättre, ja. Inte bara "musiken söög!!" helt rätt...

Rastavibrationer: Jag tycker ändå att det är mkt bättre musik i eran film än vad det är i många andra filmer när de har gangstah-hiphop hela tiden typ, men jag personligen skulle nog valt lite annat istället, men det är ju bara min åsikt... Bra film!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp