Film: Almost

Till alla som säger att Techno är bra i skidfilmer..
Musikstilen (Alice in Videoland osv.) kallas Electric... inte Techno.
Inte så stor skilnad.. men ändå :P

Senast ändrad:
Go film... fast väntade mig lite mer efter trailern...

Trailern hadde jäkligt bra redigering mm och saknade detta lite i filmen men helt klart skön film!

definitivt en av dom bättre amatörfilmer jag sett och trailern hadde pro klassning...

Trailer: 9:10
Filmen: 7½:10

Tackar för alla kommentarer, vet att min del är kass i filmen, men det är jag som filmat allt, så mer blev det inte än så. Vi får la göra en till film nästa år, den kommer att utspela sig på fler berg i Sverige och dels ha en HEMLIG handling.

ja tycker filmen är sjkön.. men de skulle vart skönt med folow cam de skulle ha vart skönt sen lite större hoppe skulle inte passa fel:P men skön film

jorå helt okej men jag skulle velat se lite fler corkar och sw trick av johan!;);););)å mer pipe men annars fresh prince

Skön film, kände igen några ansiktet där. Musiken var de väl inge fel på? specca åkningen och tänk lite mer runt de, man kan ju tro att de är en sida för skidfilmskritiker ibland!

ajaa, en skön amatörfilm! kom med en till nästa år, det skulle vart fint!

sitter här å väntar på at de ska tanka klart xD... ser att de flesta inte gillar musiken, sj har ja ju inte hört den men om ja kollar skidfilm vill ja ha musik som man blir gla av, då får amn den rätta känslan :D tjööe, skriver mer då ja sett den! (hjälm ä bra, synd att dom snygga ska va så j*vla dyra :( ....)

DE VA DE SKÖNASTE I FILMVÄG JA SETT!!! fan klockren musik ju, någon kanske skulle kunna bytas men de ä väll nån stackare som gillar dom låtarna med xD... åksugen blidde man, längtar te nästa film :D

Tillbaka
Topp