>film< Aqua Jam I Orsa!

Chilla

Aktiv medlem
>film< Aqua Jam I Orsa!
Daniel Granberg fick i uppdrag att filma tävlingen. Direkt efter tävlingen drog vi hem till honom och redigerade, det är asså redigerat på typ 1.5 timmar..

www.movieboys.se/mediaspelare

klicka sedan på Vattenhopp i Orsa..

ha de fint

>film< Aqua Jam I Orsa!
Bra åkning och jävligt bra med kamerakranen men jag tyckte ändå den var ganska långtråkig. De var dålig låt o den var sujkt lång, o inte specielt bra redigerad,

FooL//erra

Senast ändrad:
>film< Aqua Jam I Orsa!
erik_lindhe sa:
Bra åkning och jävligt bra med kamerakranen men jag tyckte ändå den var ganska långtråkig. De var dålig låt o den var sujkt lång, o inte specielt bra redigerad,

FooL//erra
att man pallar gnälla?

Vi hade blivit tillfrågade att filma till denna tävling. Dom frågade också om vi kunde filma med den där kranen. Killarna som anordnade tävlingen valde ut låten och vi fick 2 timmar på oss att kolla igenom 3 fulla band och redigera..
jag hoppas du förstår..

>film< Aqua Jam I Orsa!
chilla sa:
erik_lindhe sa:

FooL//erra
att man pallar gnälla?

Vi hade blivit tillfrågade att filma till denna tävling. Dom frågade också om vi kunde filma med den där kranen. Killarna som anordnade tävlingen valde ut låten och vi fick 2 timmar på oss att kolla igenom 3 fulla band och redigera..
jag hoppas du förstår..
Palla ta upp de här 2 månader senare. En fråga bara, ville du bara ha svar som " Najs = ) !!", "fett grym!;)" eller "good work". Jag sa bara vad jag tyckte och vad du kan förbättra, det jag inte fattar är hur du kan gnälla över nåt sånt.

>film< Aqua Jam I Orsa!
erik_lindhe sa:
chilla sa:
erik_lindhe sa:

FooL//erra
att man pallar gnälla?

jag hoppas du förstår..
Palla ta upp de här 2 månader senare. En fråga bara, ville du bara ha svar som " Najs = ) !!", "fett grym!;)" eller "good work". Jag sa bara vad jag tyckte och vad du kan förbättra, det jag inte fattar är hur du kan gnälla över nåt sånt.
såg de inte för en nu, nej jag ville att folk skulle kunna få se en film från aqua jam snabbast möjligt...

Tillbaka
Topp