Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
att man pallar gnälla?erik_lindhe sa:Bra åkning och jävligt bra med kamerakranen men jag tyckte ändå den var ganska långtråkig. De var dålig låt o den var sujkt lång, o inte specielt bra redigerad,
FooL//erra
Palla ta upp de här 2 månader senare. En fråga bara, ville du bara ha svar som " Najs = ) !!", "fett grym!chilla sa:att man pallar gnälla?erik_lindhe sa:Bra åkning och jävligt bra med kamerakranen men jag tyckte ändå den var ganska långtråkig. De var dålig låt o den var sujkt lång, o inte specielt bra redigerad,
FooL//erra
Vi hade blivit tillfrågade att filma till denna tävling. Dom frågade också om vi kunde filma med den där kranen. Killarna som anordnade tävlingen valde ut låten och vi fick 2 timmar på oss att kolla igenom 3 fulla band och redigera..
jag hoppas du förstår..
såg de inte för en nu, nej jag ville att folk skulle kunna få se en film från aqua jam snabbast möjligt...erik_lindhe sa:Palla ta upp de här 2 månader senare. En fråga bara, ville du bara ha svar som " Najs = ) !!", "fett grym!chilla sa:att man pallar gnälla?erik_lindhe sa:Bra åkning och jävligt bra med kamerakranen men jag tyckte ändå den var ganska långtråkig. De var dålig låt o den var sujkt lång, o inte specielt bra redigerad,
FooL//erra
Vi hade blivit tillfrågade att filma till denna tävling. Dom frågade också om vi kunde filma med den där kranen. Killarna som anordnade tävlingen valde ut låten och vi fick 2 timmar på oss att kolla igenom 3 fulla band och redigera..
jag hoppas du förstår.." eller "good work". Jag sa bara vad jag tyckte och vad du kan förbättra, det jag inte fattar är hur du kan gnälla över nåt sånt.