JohnFrusciante
Ny medlem
Film: Åre's finest FILMEN----[i] killahz&GDK
Snälla lägg upp den :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror nog det är tyngre grejjer, tyvärr....v-larsson sa:Så jävla soft att dom röker cigg inför varje part:P
samma sak här, har fortfarande filmen sparad på en extern hårdisk:Ptittti540 sa:fy satan vad jag kollade sönder den här filmen när jag var yngre!
den är ju nästan lika bra än![]()
haha tyngre:P Tror för övrigt inte att det är något annat än cigg om jag ska vara ärlig:PHenck sa:Tror nog det är tyngre grejjer, tyvärr....v-larsson sa:Så jävla soft att dom röker cigg inför varje part:P
Haha, Skojar du????v-larsson sa:haha tyngre:P Tror för övrigt inte att det är något annat än cigg om jag ska vara ärlig:PHenck sa:Tror nog det är tyngre grejjer, tyvärr....v-larsson sa:Så jävla soft att dom röker cigg inför varje part:P
Om du skrollar up lite på den här sidan har en grabb länkat den från Vimeo(Y)(Y)(Y)rassee sa:kan inte ladda hem den... om ja klickar på länken kommer jag till startsidan på rapidshare.
För weed är ju så jäkla tungt:P Hade ju bara vart meningslöst att riskera att åka fast för att man rökt brajj istället för en cigg när man ändå inte ser vad dom röker:Ppnntus sa:Haha, Skojar du????v-larsson sa:haha tyngre:P Tror för övrigt inte att det är något annat än cigg om jag ska vara ärlig:PHenck sa:Tror nog det är tyngre grejjer, tyvärr....