Film: who?crew & 420

jag skiter i kvaliten man ser ju vad dom gör o sånt sen lite suddigt men who?(tihi) cares.

palla klaga på allt . tror ingen av dom som klagat är bättre än typ sebastian persson . hela jävla filmen är full av sköna trick som har STIL . stilen räknas, skit i dom jävla switch 1260 (Lukas_bromma, ditt svin) .

kvalitén var inte den bästa det håller jag med om men fan det är väll åkningen som är viktig?

sluta gnäll så jävligt om ni inte kan göra det bättre, filmen är ju fan full med grymma åkare som lägger upp sköna trick med riktigt mycket stil .

tyckte dom var ganska grymma...hellre skön åkstil och dålig kvalite än tvärtom...

JEPP_E sa:
ENDA anledningen attdom får bra kritik är att dom heter Oscar Harlaut och Henrik Harlaut. Kanske tricken också, men nej svin kasst filmat svin kass kvalité. Fixa någon som gör det åt er eller lär er för det funkar inte !
hehe du e ju ganska sjuk ihuvudet..
kom ut i backen och se dem åk istället.. eller som sagt gör en bättre film.
Jag hade bättre kvalité innan men då var det inte vissa som fattade hur man laddade ner filmen från den sidan så la jag den på en enklare sida då kvaliten och bilden försämrades..

Riktigt bra grabbar ! = )

Who crew äger forts i den takten ..

sakna dock jonte .. faan tryck in han på ett hörn aight ; )

peace

enda felet var musiken. men det var inget jätte´stort porblem. skön åkning. vart e det filmat?

Rastavibrationer sa:
Lukas_bromma sa:
åkningen var väl inte så speciell kan ni inte göra lite fetare trick i nästa film ni lägger upp?
Tricken är ju hur grymma som helst, inte många i Sverige som kör så där bra...blir inte så jäkla kul och sitta och titta på sw 10a efter sw 10a om de är det du kallar feta trick.
vafan det är ju en av de fetare filmerna på länge håller med rastavibrationer...
jag tror inte det är många här som åker så stylish...

kan förstå att dom dratt ner på kvallen.. men musiken, visst alla har olika musiksmak men den sista låten var det ens musik??

annars bra

Tillbaka
Topp