Film: Årets Film av k_trum

Kameran var kass men åkningen var vell bra och jag gillare verkligen dom där wisdom som du håller i handen i början.:P

den va väldogt kass kvalite på:P.. skulle kunna barit bättre om ni valt vinklarna bättre och filmat med stativ!.. åkningen var bra.. extrem sponsrad?

DEt kan väl knappst varit kameran som gjorde det så hackigt? isåfall filma ni väl med en mobil? det måste väl varit videgoogle lr redigeringsprogrammet?
jaja....... mEn mkt nice skidåkning

årets film (haha) jag tilloch med skrttar åt de ovh när jag skrttar så är de verkligen hemst.uruselkvalla såg typ inge vart bara suddiga figurer

med "årets film" så menar han säkert inte att det är året mest välgjorda, fräna eller bästa film, utan säkert att det var hans film för detta år! som tidigare nämnt så var kvaliteten inte den bästa, men tittade man noga så funkade det att se va du gjorde;D och det var det inte alls nåt fel på tycker jag! åkningen var bra men filmen i helhet var kanske inte lika bra

men nu är det så att jag inte har nån egen filmkamera så jag har fått klippen av en kompis som typ aldrig åkte skider så det var därför men nästa år kommaer det bättre film

D-spin sa:
årets film (haha) jag tilloch med skrttar åt de ovh när jag skrttar så är de verkligen hemst.uruselkvalla såg typ inge vart bara suddiga figurer
hur orkar man!!!.. kvaliten kanske inte va den bästa men jag lovar att snubben som åker skulle äga dom flesta i hanns ålder som är medlemmar här på freeride..

men setill att ha bra kamera och bra komprimerings program till nästa år så tror jag att vi kommer få se en soft film!:D

Senast ändrad:
jeppenator sa:
D-spin sa:
hur orkar man!!!.. kvaliten kanske inte va den bästa men jag lovar att snubben som åker skulle äga dom flesta i hanns ålder som är medlemmar här på freeride..

men setill att ha bra kamera och bra komprimerings program till nästa år så tror jag att vi kommer få se en soft film!:D
oki ber om ursäkt för sågningewn

D-spin sa:
jeppenator sa:
D-spin sa:

oki ber om ursäkt för sågningewn
Ursäkten godtagen! :)

Tillbaka
Topp