[FILM] Bänk- och lite railjibb. Plus annat.

HannesK

Ny medlem
Filmade lite igår. Vad tycker ni om åkningen och har ni några tips? Det var svårt att köra på sne (ursäkta för skyllningen) eftersom bänkarna var av trä, som också var blött.

Senast ändrad:
Den första filmen är bara enformig men den andra tycker jag är bättre. lite bättre färger i den.

Sickt najs när snowboard åkaren drog butters ;P
Antar att de heter butters på bräda med?

sweet. men en sak borde ni lära er. det är att man inte har bilder med i en skidfilm mitt i hela skitenXD amnnarss söt.

+bra åkning
+++++++++mysig reggaemusik!
+roliga vurpor
+fantasifull och inspirerande åkning
-skakig kamera
-halvtaskig kvalite

face-plant sa:
+bra åkning
+++++++++mysig reggaemusik!
+roliga vurpor
+fantasifull och inspirerande åkning
-skakig kamera
-halvtaskig kvalite
Ja vi hade ingen bra kamera och inget stativ. Vi filmade nämnligen med en tunn och liten digitalkamera. Svårt att få det stadigt då.

kul med bra kreativitet på bänkarna såg sjukt kul ut sen som tidigare sagt mer snowboard på fr!
en synpunkt är windows movie maker, skaffa något annat program för de SUGER verkligen, speciellt på snabbt och slowmo...

jo jag vet:D men vilket program ska man ha då? och går det att ladda ner? Är ju så snål...

vegas isåfall, inte lika basic som moviemaker + att det är free trail i 30dagar.

ett tips bara!, träna in 180 outs:n mer, inte så roligt att kolla på sketchy landningar där man inte stompar tricken. Du satte iofs det men inte alla ggr.

creds för filmen btw

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp