¤¤< FILM -> Beyond Boarders <- FILM >¤¤

• Trådstartare Trådstartare MnO
  • Start datum Start datum
Snyggt, rappt och framför allt med enorm körglädje. Ortroligt mycké snö! Inte bara lika bra som mycket kommersiellt, BÄTTRE!

Ajm lööövin itt! /MM

Krutt:
Servrarna med PP-filmerna på stängs vanligen ner nattetid, då det är våra vanliga datorer som står och rasslar. På dagarna är det mestadels på, i alla fall min. Då ska det inte vara några problem att ladda ner nån av de tre filmerna.

Axl:
Har inte koll på nån siffra där. De flesta laddar väl från Junkshop. Min server har 200 nedladdningar reggade och Newstreams något mindre. Jag får väl maila junk efter ett tag för statistik.

- - - - - - - - - -

Ni hypar godkänt måste jag säga. Kul när grejerna går hem...

Finns egentligen bara ett ord att säga om denna film: ÄKTA SKIDGLÄDJE (Fan det var ju två ord)

Aja, grymt härlig film. Keep up the good work!

Detta bevisar att nästan vem som helst kan göra en skidfilm, med rätt utrustning och tålamod.:D

Keep up the good work.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
EDIT 5/1: Servern funkar visst om man använder direktlänken till rullen. Fel av mig nedan.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wrote:

"Junkshop har stängt dörrarna märker jag. Detta i kombination med julfirande och avstängda datorer här har gjort att tillgången har varit mycket begränsad ett tag.

Nu har jag min server igång igen, men jag flyttar i veckan. Ni som ännu inte har laddat ner den och vill se vad det handlar om får ta och göra det innan helgen. Sen sitter jag på bisarra 128 kbit nämligen... Huja... Ve och fasa!"

MarkusO> Det funkar fortfarande att komma åt filerna på Junkshop via direktlänk trots att sidan i sig är nere för tillfället.

Använd länken i huvudinlägget bara.

Ofan... ändrar raskt felaktigheterna.

... och bro - hur vet du det? Laddar du din egen film eller? ;-] Mohhaaha

Helskön åkning. Blir lätt imponerad och väldigt väldigt sugen. Det är inte utan att man undrar hur mycket skön åkning som skedde "offcam".

Höjd punkten eller åtmistone den komiska höjdpunkten måste vara Jon och Granen. Fick nästan tränings värk i magen.

<Tommy_Larsson > Låtarna dras i ending credits. Men för enkelhetens skull så radar jag upp dom med reservation för stavfel.

John Carpenter - The Duke arrives.
Black Rebel MCC - Ha, ha, high babe
Kiss - Strutter
April Wine - Sign of the gypsy queen
Jacob Sisters - Traume der Liebe
Kenta Gustavsson - Utan att fråga
Ingrid Peters - Komm´ doch mal rüber
Linkin Park - Breaking the habit
Black Rebel MCC - Whatever happened to my rock´n roll (Punk song)
The Coral - Dream of you
Elvis Preasley - Separate ways

Bra låtval gick igång nästan lika mycket på musiken som åkningen :-) Tack för fin underhållning.

OTROLIGT BRA AMATÖRFILM!
Musiksättningen var underbar, ni lyckas få en trevlig musik som passar alla... Helt sjukt asså! Brukar ALDRIG gilla sån här musik....

fem flingor av fem möjliga! *****

Jag har blivit kontaktad av ett antal personer som har haft problem med nerladdning av filmen. Den ursprungliga servern är nere, men nu ligger filmen på Googlevideo och man kan se den direkt i forumet.

Grymmt bra klass på denna ! feelingen är grym och mycke fin skogs/lössnö åkning ! 5av5 utan tvekan !

Så jäkla skön film, fick skidkänsla direkt!
Jäkligt längesedan jag hörde "Flykten från N.Y." soundtracket!:-)

Tillbaka
Topp