FILM, CleanCutproductions alla filmer

svårt val, står mellan snowstorm o sommar rail 2006.. stört skön känsla i snowstorm med musik, filmning och redigering även bra åkning. Känslan i sommarrail är ännu bättre asså det är så sjuukt bra filmning o redigering på den! stört nice med kamera kranen gillar även musik valen som bidrar otroligt mycket till känslan!

Min slutgiltiga röst faller nog endå på sommarrail pga av känslan, dock inte så grym åkning i den

bill o bull e också skit grym

tillslut tänkte ja bara sammanfatta filmerna med ÅKGLÄDJE

Senast ändrad:
Puder åket e grymt!
Fett skön gjord liksom...
Vad e det för BloodHound Gang låt?

fan julle... tror du man ska kunna svara på en sån fråga?

alla era filmer är sjukt bra..

ÅKGLÄDJE till 110 %

asså puderklippen var väl sköna men seriöst kolla på deras armar... dom bara hänger ser ut som att dom är bedövade eller nått.. illa illa..

n0m1z sa:
asså puderklippen var väl sköna men seriöst kolla på deras armar... dom bara hänger ser ut som att dom är bedövade eller nått.. illa illa..
haha, det stämmer faktiskt, vi har fått mkt kretik för det.
men vi är inte heller vana vid puder på våra bräddgrader..

tack för kommentarerna

haha, tycker ni har lyckats tokigt bra chilla, Ni visar mycket skidglädje i era skidfilmer de e bra. Min favorit är fortfarande snowstorm :D nra åkning, bra filmat, grymt bra musik och fin känsla, den e grym :) å sen e de andra riktigt vassa också speciellt bill och bull.

had'e

en fråga bara ?

Vad heter låten och vilka har gjort den där första låten i snowstorm :)

SVAARA :D

lööw !

snowstorm va bäst för den har sköna trick och åkglädje till 110%

bill och bull va bra men lite lite spins, ja fattar att de e svårt me spins när man hoppar brevid varandra, så den blir 2:a

sommar rails va också bra filmat men lite enformig, en klar 3:a

snowstorm är nog den bästa, men det är så fina vinklar i sommarrail filmen och i puderåk smälter julle in så jävla bra med sina vita kläder !

sen är bill och bull riktigt skön också .

5/5 till alla

första låten i Snowstorm "Miri Ben-Ari ft Scarface & Anthony Hamilton - Sunshine To The Rain"
den e niice
tack för alla kommentarer, kul att höra att känslan synns :)

åh, svår fråga.. prova sök på deliverydancce
eller hur det stavas..
nån annan kanske vet?

även fast jag är trogen snowboard åkare gillade filmen snowstorm starkt. ett + för den sköna låten som gjorde att det blev en skön stämning, den var även fint filmad. dock ett - till dom där grymt fula limegröna kalsongerna man får se i ungefär mitten av filmen hehe:P
nåja en jävligt vacker skidfilm med passande musik

HLilja: förstår inte hur du kan tycka att musiken inte passar? hadde inte blivit lika vacker film om musiken hadde varit på annat sätt!

Senast ändrad:
måste nog förklara mig, asså, det är en klassiker de där me kalsipperna det är nått jag har gjort i alla filmer..

så, antingen får ni ta emot de och kolla, eller inte kolla..
haha tack för alla svar

bra filmat och redigerat i både snowstorm och sommar rail 2006 men jag vart less på den där kranfilmningen som var hela sommar rail filmen.. annars vare bra !

Ruskigt fint filmat och redigerat. Sommar rail 2006 var ruskigt fint gjort, åkglädjen smittade av sig.

da_man sa:
asså e det bara för mig själva filmen inte funkar
gå in på www.cleancutproductions.com/mediaspelare
där ska alla filmer finnas..

VI har bytt namn till Cleancutproductions..
vi ska lägga ut en film på nya hemsidan så det blir som en liten premier, jag skriver ett nytt forum när filmen är inlagd, det kommer bara från sommarens åkning i vattenhoppet i orsa bland annat..

fred uit

hade inte tänkt använda stavarna när du kör puder lr?? tänker på filmen "puderåk". ni åker ju förfan fular än mark abma.

Men hoppa! det kan ni!

ska tänka på de i fortsättningen.. ja tackar dig, ja har faktiskt inte förstått varför alla har gnällt, men själv också tyckt att de sätt lite knepigt ut, nu vet jag.. tack så mkt..
det där med Abma tar jag som en komplemang. haha

vackert

Tillbaka
Topp