Film: Cowtow the movie äntligen här

fan vad jag vill åka skidor efter att ha sett denna!!.. det är nått oförklarligt fenomen som hänger ihop med amatörfilmer!..

SNÖÖÖ!

fint grabbar... mycke bails de är bra, då märks de att ni vågar försöka på saker ni inte kan. inte ghetto heller,de som kunde vart bättre är vinklarna på vissa klipp men inge många....

nästa års film kommer filmas med bättre kameror och fler kameror, men ska tänka på vinklarna :D

Grymt kul att se folk ta i lite =)

Sköna backflips, framför allt de fliparna när ni drar huvudet i kicken =D

jeppenator sa:
fan vad jag vill åka skidor efter att ha sett denna!!.. det är nått oförklarligt fenomen som hänger ihop med amatörfilmer!..

SNÖÖÖ!
de har du rätt i:P
tyckte filmen va bra, fast lite mer rails skulle nog behövts. fast jag blev inte lika sugen på att åka skidor som alla andra, utan jag började tänka på alla trix som jag ska försöka sätta i vinter

kan inte tanka ned :/ för rapid e konstigt (jag vet hur man tankar därifrån) men idag funka det inte :/

Snart drar vi igång filmningen för Corrosive productions nästa film vore skoj å höra lite mer om vad ni tycker om årets

Keep it real Paaaaaaaaise

Rapidshare är så fuckat, hela tiden. Man vill verkligen se filmen, men det blir bara för mycket med rapidshare. Ni får lägga ut era grejer på nån streamsida istället.

Whaaat sa:
mycket åkglädje. men den var fan inte rolig att kolla på. åkte direkt i papperskorgen
tycker tyvärr samma..
jag visste inte att det fanns någon film som påminde så mycket om vår första fil.... props för volter, bacflip mm. men i övrigt var filmen enligt min mening inte bra och man orkade inte see hela.

sätt inte mera bloodhoundgang, snälla :S ...

Tillbaka
Topp