A
aron_ostman
Guest
[FILM] Derek Spong Crash
Senast ändrad:
Rejält otäck krasch men jag kan säga direkt att han inte åkte i 160km/tim i inrunnet.thom8 sa:"He was going 98MPH."
det har diskuterats, och jag har inte exakta uppgifter. men vinkeln ljuger.Utter sa:Rejält otäck krasch men jag kan säga direkt att han inte åkte i 160km/tim i inrunnet.thom8 sa:"He was going 98MPH."
känns lite konstigt, ser inte så långt ut?Bo87 sa:det har diskuterats, och jag har inte exakta uppgifter. men vinkeln ljuger.Utter sa:Rejält otäck krasch men jag kan säga direkt att han inte åkte i 160km/tim i inrunnet.thom8 sa:"He was going 98MPH."
dum?KruxeliduX sa:Hhahahhahahahahahhahaha
Faktum är att en liten jibber omöjligt kan komma upp i 160km/tim utan fartdräkt och bättre skidor.Bo87 sa:det har diskuterats, och jag har inte exakta uppgifter. men vinkeln ljuger.Utter sa:Rejält otäck krasch men jag kan säga direkt att han inte åkte i 160km/tim i inrunnet.thom8 sa:"He was going 98MPH."
Gapet är väldigt stort . Tror inte han kom in i 160 men han kom nog in över 100 iaf!Utter sa:Faktum är att en liten jibber omöjligt kan komma upp i 160km/tim utan fartdräkt och bättre skidor.Bo87 sa:det har diskuterats, och jag har inte exakta uppgifter. men vinkeln ljuger.Utter sa:Rejält otäck krasch men jag kan säga direkt att han inte åkte i 160km/tim i inrunnet.
hehe:DLandahl sa:han pajjade väl hjärtat eller??