[film] Error!

[film] Error!
mer kritik! vad ska vi göra bättre till nästa film?? tyvvär kan vi inte bestämma vad det ska vara för väder men får ta å försöka filma lite mer när de är najjs:P

[film] Error!
filmningen och redigeringen, enormt bra. introt var originellt, gick hem till 100 procent! skit bra. Mera sånt, älskar "för filmningen" inför tex en rail eller ett hopp då ni zoomat in hoppet eller railen på 2-4 olika ställen och sen efter det kommer själva klippet, bra fantasi! vinklarna var riktigt bra det också, vissa kunde varit filmade närmare tycker jag men det var väldigt få klipp jag hade att klaga på! sjukt bra. härliga followcams, fisheye klippen va grymt sköna. åkningen är ju sket bra den också! props. en jävligt bra film med andra ord. gillar starkt!

edit* tänkte på en liten sak, texterna blev ibland aningen otydliga, kanske var för att jag kollade via videogoogle, mest troligt. men den fonten med den färgen känndes ibland lite otydligt. dock snyggt då texten matchar hur fint som helst med namn + intro!

Senast ändrad:
[film] Error!
"0 minuter av mitt liv spenderade och det va verkligen värt det. BRA FILM!

[film] Error!
bra film bra redigerat osv. lite få flipps kanske? bara snurrar kändes det som men den var riktigt clean mycket bra!

Tillbaka
Topp