UNPURE! - a flippin' ski movie!

Hm, intressant.

Får väl säga att jag blev lite besviken efter trailern. Introt var snyggt, riktigt bra redigerat och igenomtänkt. So far so good, det jag hade lite problem med (rent filmmässigt) var väl att det kändes som att filmen aldrig kom igång, riktigt bra tempo och allt men den blev lite, ihopslaffsad? Svårt att hänga med vilka åkare det var och ofta saknades det namn på det för den delen.

Åkningen var nog det grymmaste jag sett från säsongen som gått, helt klart. Där finns inget att klaga på.

Inte redigeringen heller rent tekniskt, utan det var snarare känslan som gjorde att jag tyckte det blev lite fel.

Nu menar jag inte att dissa utan jag tyckte att filmen var bra, bara det att den kändes lite knasigt upplagd.

Tre och en halv snorkråka av fem möjliga toasters.

Hata inte på mig nu för att jag kom med lite kritik.

Peace.

sitter här medfilmen i min hand och kan konstatera att den är över förväntningarna :) undebar film tillå med. nästan level1 nivå!
kramizzz

theseb sa:
Hm, intressant.

Får väl säga att jag blev lite besviken efter trailern. Introt var snyggt, riktigt bra redigerat och igenomtänkt. So far so good, det jag hade lite problem med (rent filmmässigt) var väl att det kändes som att filmen aldrig kom igång, riktigt bra tempo och allt men den blev lite, ihopslaffsad? Svårt att hänga med vilka åkare det var och ofta saknades det namn på det för den delen.

Åkningen var nog det grymmaste jag sett från säsongen som gått, helt klart. Där finns inget att klaga på.

Inte redigeringen heller rent tekniskt, utan det var snarare känslan som gjorde att jag tyckte det blev lite fel.

Nu menar jag inte att dissa utan jag tyckte att filmen var bra, bara det att den kändes lite knasigt upplagd.

Tre och en halv snorkråka av fem möjliga toasters.

Hata inte på mig nu för att jag kom med lite kritik.

Peace.
najs med kritik:)

en av anledningarna till detta tycker jag själv beror på att jag inte kunde finslipa på filmen riktigt. främst då sammanfoga delarna bättre. detta pga att redigeringsprogrammet gav upp. som jag nämnt tidigare^^

mer kritik skulle vara kul:P och mer kommentarer också!!

När du skrev de så kollade ja och mycket riktigt så stog de där! Då kom ja på att ja har ju bara kollat på klippen som är brevid hela tiden.

fyfaaaan va grym unp!bra gjort grabbar ;)
Man bli ju inte lite sugen på o åka när man ser kungsberget partet?=D
Skönaste musiken o sjuk åkarglädje , fortsätt så grabbar.

Snödjup

Tillbaka
Topp