FILM: Exit Prod. Försäsong

Ramis-Jibber sa:
Det funkade bra för mig o min polare så jag antar kankse att det e din data..:/
No offence men snälla, data och dator är 2 helt olika saker, så använd hellst ordet dator

Filmen var väl lite bra..

Senast redigerad av en moderator:
Skön film. Skulle iofs kunna korta ner den fett mkt eftersom de va ganska tråkigt att kolla på typ samma sak i samma hopp hela tiden, men annars va den bra gjord.

O snälla lägg upp den på youtube eller nåt, putfile e så jäääävla segt!

BigAir sa:
Deespin sa:
Ramis-Jibber sa:
Det funkade bra för mig o min polare så jag antar kankse att det e din data..:/
No offence men snälla, data och dator är 2 helt olika saker, så använd hellst ordet dator

Jävlar vad du lackar, orka bry sig?
Orkade inte buffra klart ikväll :P
jag blir så fett irriterade på alla som inte orkar skriva en bokstav extra och skriva rätt..

antar att ni bara har använt ishalls snö o då har ni fan jobbat på bra :P fett jobbigt o skotta allt de där skiten. fast filmen var jävligt enformig, kunde ha varit mycket kortare. btw så har killen som ligger ner på slutet på tok för stor hjälm. peaace

Deespin sa:
BigAir sa:
Deespin sa:

jag blir så fett irriterade på alla som inte orkar skriva en bokstav extra och skriva rätt..
No offence men snälla, irriterade och irriterad är 2 helt olika saker, så använd helst ordet irriterad

Garagetak sa:
Deespin sa:
BigAir sa:
No offence men snälla, irriterade och irriterad är 2 helt olika saker, så använd helst ordet irriterad
Har det aldrig fallit för dig att han/hon kanske skrev fel?
Sen du själv verkar inte ha sådan korrekt grammatik.
Rätta andra, efter att du rättat dig själv.

Stay cool, stay fish, merry C /v

Senast ändrad:
rosenperla sa:
Garagetak sa:
Deespin sa:
Har det aldrig fallit för dig att han/hon kanske skrev fel?
Sen du själv verkar inte ha sådan korrekt grammatik.
Rätta andra, efter att du rättat dig själv.

Stay cool, stay fish, merry C /v
Men är du full eller?! Jag kopierade bara det han skrev och ändrade från data/dator till irriterade/irriterad, så jag ser inte riktigt vad ditt problem är...

Garagetak sa:
Deespin sa:
BigAir sa:
ja jag är ledsen att jag är schitzo och växlar mellan att skriva mig som en eller två personer, så egentligen ska det alltså stå:
Vi blir så fett irriterade på alla som inte orkar skriva en bokstav extra och skriva rätt..

nice film, om ni smågrabbar sätter det där i 10ggr så stora hopp i vinter så seer jag fram emot x-games 2014

filmen var bra men det kändes som att jag såg samma 180 och 360 hela tiden. backflipförsöket och 180 truckdriver var nästan det enda som skiljde från det. hade varit lite mer intressant om det varit tex. en välgjord mute eller japan. skidåkning handlar ju trots allt inte bara om att snurra mest utan att även kunna göra mindre svåra saker men göra det snyggt. bra film annars.

tack för mej
//faceplant

thom8 sa:
antar att ni bara har använt ishalls snö o då har ni fan jobbat på bra :P fett jobbigt o skotta allt de där skiten. fast filmen var jävligt enformig, kunde ha varit mycket kortare. btw så har killen som ligger ner på slutet på tok för stor hjälm. peaace
vaktis skusade snö till oss med en traktor

ahaaa det var ju dogge och hans gäng hehehe den var inte så bra:P..........men men lycka till...dogge ägde alllaaaaaa!!!.....

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp