FILM: FDP crew presenterar...

Nu har jag sett den och det här är verkligen en film som glädjer en. Ni ser verkligen ut att ha roligt när ni åker och filmar och det är ju huvudsaken när man åker skidor. Riktigt vass åkning, bra filmat, snyggt intro, även plus för lite skön 80-talsmusik och humorn;)

Keep up the good work

den va ruskigt kul..:D bra åkning, bra filmat, massor av åkarglädje å skön musik! kan de bli bättre..

lite skakigt på followcamsen men annars va allt perfekt ;)

Oj, bästa filmen på länge.

+ Riktigt bra redigerat, mycket bra inledning, skön åkning, många skratt, och framför allt hög standard bland viss åkare :)

Fortsätt jobba på bra, för detta ser riktigt schysst ut!

Fett skön film, precis så man verkligen vill se varenda sekund av filmen. Den har de mesta från Riktigt bra åkning till humor. Credz asså pzout

Vet någon förresten vart man kan få tag i neongröna byxor som "Johannes Andersson" har i filmen. Ett par sånna skulle passa fint till jackan. hej

Hur laddar man ner den,, när jag trycker på Ladda ner denna torrent så kommer det upp "spara" ska man spara den eller ? :S

riktigt bra! najs intro på den oxå!

riktigt snygg volkom jacka tror ja de va.
nån som vet var man kan köpa? skriv i gb

men som sagt riktigt bra film
peace

vilken kanonrulle! åkarglädje och grym åkning..

ps piffens 270 av handrailen är rikrigt sjukt!

Senast ändrad:
Offtopic. Följdfråga för en nybörjaranvändare av Torrent- hur kan jag söka på filmer som jag vet finns på en viss tracker (dvs annan än tex Piratebay)?

RHillblom sa:
Fett skön film, precis så man verkligen vill se varenda sekund av filmen. Den har de mesta från Riktigt bra åkning till humor. Credz asså pzout

Vet någon förresten vart man kan få tag i neongröna byxor som "Johannes Andersson" har i filmen. Ett par sånna skulle passa fint till jackan. hej
det är ett par forum byxor, tror inte det går att få tag på sånna nu.

Najs film, skönt att ni kör med piratebay och inte nå annat smurfskit :D

bra film!
Och framförallt, bra musik! (vilket är sällsynt i de flesta skidfilmerna nuförtiden enligt mig...) bra att ni lade upp den på piratebay! går fort att tanka därifrån... well done!

Senast ändrad:
Jag tankar filmen nu, och om jag känner Edwall rätt så är det här prisvärd materia, därmed värt varenda tankminut :>

Senast ändrad:
De funkar inte för mejj .. Ja laddade ner http://download.utorrent.com/1.6/uTorre … nstall.exe

Och så klickade ja upp http://thepiratebay.org/details.php?id=3507473 och tryckte ladda hem torrent och sen tryckte ja öppna och då så la ja in den i de där programet torrent 1.6 och de står laddar ner men de händer inte nått ... Den laddar inget .. Va gör ja för fel och va ska ja göra för att de ska funka ??

Grym film! Bra jobbat:) Låten i slutet är ju bra skön också; likaså Johannes 180 inför hoppet i Kläppen. Sen är ju Piffen skidkungen själv också, bra kört !

All3 sa:
De funkar inte för mejj .. Ja laddade ner http://download.utorrent.com/1.6/uTorre … nstall.exe

Och så klickade ja upp http://thepiratebay.org/details.php?id=3507473 och tryckte ladda hem torrent och sen tryckte ja öppna och då så la ja in den i de där programet torrent 1.6 och de står laddar ner men de händer inte nått ... Den laddar inget .. Va gör ja för fel och va ska ja göra för att de ska funka ??
ladda ner ett annat nedladdningsprogram och testa tex: bitcomet. det använder jag och det är väldigt simpelt men ack så bra.

peace

det går sakta som f*n när man är på 65%..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp