[FILM] Första dan i backen! doublebackflip-försök

skön film även ifall den inte va redigerad. fan va brutala bails på försöket, såg ut som han bröt nacken eller något=/ skadade han sig eller?

Senast ändrad:
Thats som serious shit.. haha hur galet va inte dedär???! men lite musik å de hela hade vart en upplevelse att minnas

snowski sa:
är det samma kille som gör dubbelbackflip i nån film från förra året och bryter handleden ganska brutalt?
svaret är nej... han som bröt armen gör en backflip i denna film... han som gör dubbel i denna film gör det i filmen för nåt år sen också, men han bröt den inte^^

whaaaaat? vad heter "superman" på FR? Hååååård människa!

haha.. rutinerad kille.. upp med en hand om det är lungt! haha det är proffs vi har att göra med

haha ^^ jag insåg itne först andra försöket att hoppet fortfarande var för litet,, men jag blev ste l i ryggen, fick ont i bröstkorgen och så vidare,, jo jag måste erkänna att jag gick lite över gränsen :) men aja vill man något måste man offra något. tack och hej

De va nog en av de brutalaste "första dan i backen" klippen ja någonsin sett :D, snacka om att starta säsongen hårt :D

HELT galet

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp