[film] från Dew Tour!

[film] från Dew Tour!
äntligen

men helmetcamen på wallisch har legat ute ett tag.

Jag förstår mig inte på jF houle. Han tävlade på salomon suspect men är sponsrad av völkl.

Senast ändrad:
[film] från Dew Tour!
Niklas_Borg sa:
Jag förstår mig inte på jF houle. Han tävlade på salomon suspect men är sponsrad av völkl.
Hans Völkl lagg pajade, och då fick han låna ben moxhams skidor tror jag det var!
Men sen stod han ju med Völkl skidorna på pallen! :)

Han har nog inget färdigt kontrakt än med dom, men dom håller på att snacka om det! så han ville promota dom lite exta på dewtour och därför stod han me dom på podiumet!

[film] från Dew Tour!
jeppenator sa:
Niklas_Borg sa:
Hans Völkl lagg pajade, och då fick han låna ben moxhams skidor tror jag det var!

Han har nog inget färdigt kontrakt än med dom, men dom håller på att snacka om det! så han ville promota dom lite exta på dewtour och därför stod han me dom på podiumet!
Okej. Jeppenator, killen med koll! :D

[film] från Dew Tour!
jeppenator sa:
Niklas_Borg sa:

han hade ju völkl, man såg ju i slutet det iaf! han kanske hade andra när han åkte

Tillbaka
Topp