Film: från min resa till Frankirke.

Det kommer komma ut en fet film som vi har redigerat nu under våren.
Den kommer att komma ut på forum och NS. säkert nånmer stans
Kul med komentarerna.

pIIZ

det här var för övrigt nånting vi bara klippte ihop på 30 minuter för att få nånting att visa.
andra filmen har tagit hela våren. så det är ganska nice

Det här är verkligen jättedåligt om man jämför med våran andra film.
håll utkik. vi har en deadline på 2 veckor..

piiiz

oj föresten.
det där men snuten var helt sjukt.
Jag la kameran på fönsterbrädet för att filma när vi gick upp för gatan.
När jag kom tebax för att hämta den så var den borta.
ja vart skiträdd och förvånad för det var min brors kamera.
och huset var visst en polis station. dom trodde typ att jag filmade in eller att de va nån bomb.
om nån är en hejjare på franska så får dom järna översätta vad dom säger.

hoppas förklaringen duger

öppiiz

hehe nojjigt med polisstationen trodde ni skulle få stryk av gendarmerna lr nått. Galet tweak lr vad man säger på bakåtvolterna! Vinklarna och redigeringen var inget nytt men helt ok, låten var Bubba sparxxx - Deliverance lr? Hade varit nice och se lite flips från klippor.

it is easy to ride skiis, if u have the skillz :) men de skulle va skönt om man såg landningarna på dinna cork 9:e.. men den dög fan skönt redigerat ;P

kliv in på www.movieboys.se/mediaspelare och kolla typ film från france eller liknande samma film fast går sjukt mkt snabbare att ladda..

peeeaaaiiciiiiiize

chilla sa:
kliv in på www.movieboys.se/mediaspelare och kolla typ film från france eller liknande samma film fast går sjukt mkt snabbare att ladda..

peeeaaaiiciiiiiize
Men Julle, "frankrike resan" hette den faktist.. skäms på dig!..

Senast ändrad:
Svara nu snäälla någon, Allltid på putfile så äre ju mediaplayer som spelar upp filmerna, iaf för mej, å då VARJE gång ja ser en film så buffrar den, och när den buffrat igenom filmen en gång då, sen när ja ska se om den då den har "buffrat färdigt", så BÖRJAR den buffra IGEN, så ja får aldrig se en film utan att den hackar i tio minuter sen börjar den i en secund sen buffrar den i tjugoelva år extra,,,, Hur byter man "uppspelnings program" ? <)

MVH mejj xD

Ohm1e sa:
Svara nu snäälla någon, Allltid på putfile så äre ju mediaplayer som spelar upp filmerna, iaf för mej, å då VARJE gång ja ser en film så buffrar den, och när den buffrat igenom filmen en gång då, sen när ja ska se om den då den har "buffrat färdigt", så BÖRJAR den buffra IGEN, så ja får aldrig se en film utan att den hackar i tio minuter sen börjar den i en secund sen buffrar den i tjugoelva år extra,,,, Hur byter man "uppspelnings program" ? <)

MVH mejj xD
skaffa Mozilla Firefox?!.. http://www.snabbstart.com/download.php?type=download&name=mozilla-firefox

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp