[FILM] Jonathan Liljedals Promo

rasmusericson

Aktiv medlem
tjohooo alla freeriders.. tänkte att ja kan lägga upp min kompis lilla skidfilm eftersom han aldrig gör det själv.. LILLjedal på freeride

själv tycker jag den är riktigt sköön..//ralf

ÄNTLIGEN LITE VARIATION!
Jävligt orginell film, skitbra. Man börjar tröttna på alla skidfilmer med "Abo jao" låtar... lite skönt med annorlunda ...

Senast ändrad:
Skönt att han i första hoppet står och laddar och peppar som om han skulle göra en 1260 dubbel backflip i ett JOI hopp och gör istället en halvkass 720! xD

Senast ändrad:
Florre sa:
Skönt att han i första hoppet står och laddar och peppar som om han skulle göra en 1260 dubbel backflip i ett JOI hopp och gör istället en halvkass 360! xD
haha nejdu han kör ju cork 7 första hoppet.. anledningne till att han peppar som fan är för att de va första gången han skulle göra det typ..

det håller...nästan hela tiden. fortsätt öva så bliru brajj:P

bra jobbat:)

kul med lite annorlunda musik.
bra filmat ibland och dåligt filmat ibland

redigering är väll inte den bästa för det enda som är redigerat är massa flashar bara men den är inte dålig

gillar cork 7an

och Florre: måste man göra ett bra trick för att ladda? alla ligger väll på olika nivåer förfan och ifall man gör något man själv tycker är väldigt svårt/äckligt eller om det är första gången så är de väll fan klart att man laddar innan? dessutom var det en cork 7 som satt bra!

Senast ändrad:
Jonathan är min absolut största idol :) han är också en mycket trevlig medmänniska som är ganska gullig hihi

dunkadunkadunka...

såg ut som att du fick lite överrotation i några av dina spins, men annars vare grymt ;)
fin frontflip var det ju också!

Tillbaka
Topp