[Film] Kungsberget 2 & 3 Mars!

• Trådstartare Trådstartare aeriksson
  • Start datum Start datum
Myrre sa:
parken ser sjukt skön ut iår, ska nämligen ner till gävle imorrn.

skulle vilja höra vad gävle/sandviken borna tycker

/myrre
Enligt mig så är parken inte speciellt bra shapad, hoppen är liksom knöliga/kantiga. Typ bara Seafunhoppet och det andra svarta som är ordentligt.

thom8 skrev:

eEVEZ skrev:
jävla benne wannbe kid! de där e inte the real rastaman, han bor i åre

säker på att det inte var lestage könig? isåfall ska ju den där ungen ha fett me däng, sjukt dålig stil att köra samma sak, kom på nåt eget för fan.

btw första låten e Tell no one about tonight med Lesport om nån undrar.

hehe mm jag e sjukt säker på att de inte är lestage.... eftesom jag åkte med han i åre samma tid (:

fan vad äcklig unge som tror han e lika cool.

evez benjamin bor ju i stockholm han gjorde de förra året och hans bror bor här så han bor nog ochså här då

oskar_f sa:
thom8 skrev:

eEVEZ skrev:
jävla benne wannbe kid! de där e inte the real rastaman, han bor i åre

säker på att det inte var lestage könig? isåfall ska ju den där ungen ha fett me däng, sjukt dålig stil att köra samma sak, kom på nåt eget för fan.

btw första låten e Tell no one about tonight med Lesport om nån undrar.

hehe mm jag e sjukt säker på att de inte är lestage.... eftesom jag åkte med han i åre samma tid (:

fan vad äcklig unge som tror han e lika cool.

evez benjamin bor ju i stockholm han gjorde de förra året och hans bror bor här så han bor nog ochså här då
hörruu du oskar nu råkar jag veta lite mer än dig. Benjamin Lestage König bor i åre med hela famlijen. UTOM emmanuel som bor kvar i stockholm. fatta.

Filmen me benjamin är ju hur galen som hellst.. han har fet framtid.. haha skönaste killen.. :D

^^L3LL3 de ligger i gävle tror, har dock inte varit där..

AEriksson sa:
sprayerbc sa:
vilken jävla NOOB som inte hade fart nog o komma över boxen!!! haha
orkade inte se klart på hela filmen så jag vet inte om den va bra lr inte....
Killen hade mössa över hjälmen med rasta ränder,Fetaste killen jag sett han var fett skön så käften nigger!
Nödvändigt med rasistiskt påhopp? Oavsett det var ironi eller inte så säger man inte så. Väx up.

AlwaysCrash/ViktorBackman: tackar! Ser jävligt schysst ut! Önskar vi hade något liknande här omkring =)

det va mycke cliina grejjer där men allt e ju fan i dem röda hoppen! kunde men inte få fart till dem stora eller va dem för sketch?

ere nån som vet hur länge dem stora hoppen kommer va uppe?

int så imponerande trick, inte så stora hopp, ensidig kameravinkel men alltid bra att lägga upp egen film hit ! :)

Tillbaka
Topp