D
Deleted member 65291
Guest
[Film] Kungsberget 2 & 3 Mars!
nice.. knatten va kung:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aa eller så gör man som man vill, vad sägs om det ?!Waster sa:åkning utan stavar OCh man nöter inga grabar! varför åker man då utan? Åker man utan ska man ju nöta grabs inte vispa!
Enligt mig så är parken inte speciellt bra shapad, hoppen är liksom knöliga/kantiga. Typ bara Seafunhoppet och det andra svarta som är ordentligt.Myrre sa:parken ser sjukt skön ut iår, ska nämligen ner till gävle imorrn.
skulle vilja höra vad gävle/sandviken borna tycker
/myrre
men idioter de e inte benne!!!!henning2 sa:Grymm var benjamin ju ! (Y)
Hur gammal är han, nån som vet??
Haha undra vem som är idiot jag? Som du ser så är det en film länkat på rasta pojken. Use ur eyes boieEVEZ sa:men idioter de e inte benne!!!!henning2 sa:Grymm var benjamin ju ! (Y)
anyway så e benne 10 bast å går i duvedskolan å han rippar det real hard
men wtf hur ska man veta vilken film han snackar om?AEriksson sa:Haha undra vem som är idiot jag? Som du ser så är det en film länkat på rasta pojken. Use ur eyes boieEVEZ sa:men idioter de e inte benne!!!!henning2 sa:Grymm var benjamin ju ! (Y)
hörruu du oskar nu råkar jag veta lite mer än dig. Benjamin Lestage König bor i åre med hela famlijen. UTOM emmanuel som bor kvar i stockholm. fatta.oskar_f sa:thom8 skrev:
eEVEZ skrev:
jävla benne wannbe kid! de där e inte the real rastaman, han bor i åre
säker på att det inte var lestage könig? isåfall ska ju den där ungen ha fett me däng, sjukt dålig stil att köra samma sak, kom på nåt eget för fan.
btw första låten e Tell no one about tonight med Lesport om nån undrar.
hehe mm jag e sjukt säker på att de inte är lestage.... eftesom jag åkte med han i åre samma tid
fan vad äcklig unge som tror han e lika cool.
evez benjamin bor ju i stockholm han gjorde de förra året och hans bror bor här så han bor nog ochså här då
Hans andra bror bor i åre så de såoskar_f sa:evez benjamin bor ju i stockholm han gjorde de förra året och hans bror bor här så han bor nog ochså här då
Haha.eEVEZ sa:men wtf hur ska man veta vilken film han snackar om?AEriksson sa:Haha undra vem som är idiot jag? Som du ser så är det en film länkat på rasta pojken. Use ur eyes boieEVEZ sa:men idioter de e inte benne!!!!
kungsberget är jordens mittpunkt...L3LL3 sa:Ser fint ut, vars ligger kungsberget?
dessutom är jag ingen boi, utan en gurl!henning2 sa:Haha.eEVEZ sa:men wtf hur ska man veta vilken film han snackar om?AEriksson sa:Haha undra vem som är idiot jag? Som du ser så är det en film länkat på rasta pojken. Use ur eyes boi
Eeh, kanske därför jag frågar?Odlander sa:kungsberget är jordens mittpunkt...
om du inte hittar dit är du LOST.
nej de ligger i sandvikens kommunalwaysCrash sa:Filmen me benjamin är ju hur galen som hellst.. han har fet framtid.. haha skönaste killen.. :D
^^L3LL3 de ligger i gävle tror, har dock inte varit där..
Nödvändigt med rasistiskt påhopp? Oavsett det var ironi eller inte så säger man inte så. Väx up.AEriksson sa:Killen hade mössa över hjälmen med rasta ränder,Fetaste killen jag sett han var fett skön så käften nigger!sprayerbc sa:vilken jävla NOOB som inte hade fart nog o komma över boxen!!! haha
orkade inte se klart på hela filmen så jag vet inte om den va bra lr inte....
Japp, rättare sagt i Järbo, nån km utanför.viktorBackman sa:nej de ligger i sandvikens kommunalwaysCrash sa:Filmen me benjamin är ju hur galen som hellst.. han har fet framtid.. haha skönaste killen.. :D
^^L3LL3 de ligger i gävle tror, har dock inte varit där..
jopp! forum, skullcandy. dragon tror jag ocksåSmewkminsvahn sa:Är inte "THE REAL RASTA MAN" sponsrad av forum? jag såg han köra på Dragon tävligen i åre : o
han kör för scullkandy och forumeEVEZ sa:jopp! forum, skullcandy. dragon tror jag ocksåSmewkminsvahn sa:Är inte "THE REAL RASTA MAN" sponsrad av forum? jag såg han köra på Dragon tävligen i åre : o