Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har som sagt inte tagit den därifrån. tänkte inte ens på att den är med där när jag gjorde filmen.liinus sa:Låten Fortress som är med i filmen är också med i Push vilket sänker betyget något. Bra film annars!
vi vet. du behöver inte tjata om det på det här communityt oxåHuggybear sa:jag gillar att röka rökt fisk
det kommer. vi filmade lite fs 7or igår. och han stompade nästan fs 9.jibbennisse sa:säker på att raila men det hadde varit roligare om det varit med lite hopp=)
haha du skulle vart där när han nötte sw fs board 270 pretzel på raka railet. tror han satte det en gång på en vecka, han har seriösa pretzel-problem! haha.Teku sa:Skit duktig, synd att han bara kör bagel och aldrig pretzel
Nej han är Tina Crawfords son och han är inte släkt med Cindy Crawford eller relaterad till garageföretaget. Sen är Crawford ett ganska så vanligt namn också, men fortfarande lika ballt.skier13 sa:är du josefin crawfords son? som är med i thevoice typ`?
Så länge man inte tar Fort Minor, nån Nu- Metal eller Gay Unit så kan man väl ha låten i en film. Det lär ju finnas många bra låtar som nån haft med i en film eller hur?Studsmatte sa:ok! låten e ju bra så...Huggybear sa:mjo men jag har inte tagit den från ngn annan film. har fått den av en kompis.Mattte sa:Bra film, med bra åkning och bra redigerat.
tycker det är lite tråkigt att ta musik från nån annans film, men bra endå.