[film]lite bräcke från i påskas

  • Trådstartare Trådstartare Stigg
  • Start datum Start datum
[film]lite bräcke från i påskas
Härligt att se lite stavlös åkning!

tycker att filmen i stort sett var grym.. bra åkning. snygg redigering å skön musik.

lite sketchy på hoppen bara.. typ på 9an då du satte ner händerna i laningne å på battleshippet som du gled av lite tidigt.. men sånna detaljer är väl dumt å haka upp sig på

gillar filmen, gillar stilen. keep it up
 
[film]lite bräcke från i påskas
Det här var en mycket bra film. Den här filmen får 5 av 5. Jag har sett han på riktigt. Han kan dra jätte-tuffa trix på riktigt.

//Noname2
 
[film]lite bräcke från i påskas
fett nice skön film! träna bara på de små rail detaljerna och landningerna så är det exelent!
 
[film]lite bräcke från i påskas
Skillat, men jag kan inte fatta varför man åker utan stavar... det ser ju bara fult ut! Det förstörde lite... det ser inte ens ghetto....
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp