H
H-T
Guest
FILM: madonna di campiglio
det är jag.
vilken film?Allele sa:synd att ni använde 1 låt som en film på freeride redan har..
men annars bra film!
Jag har aldrig hört den låten förutaendrew sa:vilken film?Allele sa:synd att ni använde 1 låt som en film på freeride redan har..
men annars bra film!
stavning?LeoC sa:kul att hannes har blivit bättre och utväcklas =) jag tycker de va bra! kul att se på!
herregud, en bokstav fel hit o dit. palla gnälla, du fattar vad han menar.jo_wel sa:stavning?LeoC sa:kul att hannes har blivit bättre och utväcklas =) jag tycker de va bra! kul att se på!
aha, ok.Huggybear sa:jo men grejen är den att andreas tänjde ut ledbandet på sitt fjärde hopp och efter det blev det inget mer hoppande.
fortfarande så hoppade vi inte mer efter att anden skadade sig. sista dagen var det dessutom så dålig sikt att man inte såg landningarna i luften.RunaN sa:mycket fint...
gilllar början av filmen... ser proffsigt ut... åkningen är bra men ... istället för så mkt rails kunde ni ha haft me lite airs... eller?
musik tycker jag inte om men vi har ju inte samma smak antar jag..
betyg: 4/5
haha, a har helt mittmonterat. sen eftersom jag inte svängt så mkt i lössnö är jag inte så skillad. men skoj vareFlurre sa:Tyckte det överlag var en bra film, bra åkning, bra redigering, och den var rolig att se på! Enda riktigt märkbara, är enligt mig offpiståkningen! Du satt ju helt i baksätet, men jag har förståelse för det om du kör mittmonterat, eller om du har smala skidor!
i madonna di campiglio, v.12 2007.4front sa:var i italien var det och när