FILM: madonna di campiglio

mycket fint...
gilllar början av filmen... ser proffsigt ut... åkningen är bra men ... istället för så mkt rails kunde ni ha haft me lite airs... eller?
musik tycker jag inte om men vi har ju inte samma smak antar jag..

betyg: 4/5

fan vad btra gjord film :) men man vill ju se ett lyckat hopp i skogen där!

RunaN sa:
mycket fint...
gilllar början av filmen... ser proffsigt ut... åkningen är bra men ... istället för så mkt rails kunde ni ha haft me lite airs... eller?
musik tycker jag inte om men vi har ju inte samma smak antar jag..

betyg: 4/5
fortfarande så hoppade vi inte mer efter att anden skadade sig. sista dagen var det dessutom så dålig sikt att man inte såg landningarna i luften.

Tyckte det överlag var en bra film, bra åkning, bra redigering, och den var rolig att se på! Enda riktigt märkbara, är enligt mig offpiståkningen! Du satt ju helt i baksätet, men jag har förståelse för det om du kör mittmonterat, eller om du har smala skidor!

Flurre sa:
Tyckte det överlag var en bra film, bra åkning, bra redigering, och den var rolig att se på! Enda riktigt märkbara, är enligt mig offpiståkningen! Du satt ju helt i baksätet, men jag har förståelse för det om du kör mittmonterat, eller om du har smala skidor!
haha, a har helt mittmonterat. sen eftersom jag inte svängt så mkt i lössnö är jag inte så skillad. men skoj vare

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp