[FILM] Mathews promo !
jaa, och jag får ju tycka att han har fel? eller?a_ahlnas sa:nej sebastian måste ju få tycka det han vill:D.
Senast ändrad:
jaa, och jag får ju tycka att han har fel? eller?a_ahlnas sa:nej sebastian måste ju få tycka det han vill:D.
varför ska august då säga till mig?Nima sa:jaa, och jag får ju tycka att han har fel? eller?a_ahlnas sa:nej sebastian måste ju få tycka det han vill:D.
mm de va ungefär de jag menar, du får tycka att han har fel men varför ska jag skriva att han har det för det? jag ser somsagt inte så många sånna klippningar men sebastian kanske gör. olika upfattningar, fan försöker låte en aning klok men de går fan inte för trött. förlåtsebastian_p sa:varför ska august då säga till mig?Nima sa:jaa, och jag får ju tycka att han har fel? eller?a_ahlnas sa:nej sebastian måste ju få tycka det han vill:D.
ja e på din sida augusta_ahlnas sa:mm de va ungefär de jag menar, du får tycka att han har fel men varför ska jag skriva att han har det för det? jag ser somsagt inte så många sånna klippningar men sebastian kanske gör. olika upfattningar, fan försöker låte en aning klok men de går fan inte för trött. förlåtsebastian_p sa:varför ska august då säga till mig?Nima sa:jaa, och jag får ju tycka att han har fel? eller?
...första sw 9an är bara filmat från olika vinklar, uppifrån och follow.jeppenator sa:joi hoppet har dom klippt landningen på.. å på första sw 9an å bytt till ett annat klipp.. de va dom jag tänkte på.. men varför skulle han inte stå tricken? matte är grym..
Jag håller med till 100%!lahhTi sa:FAAAANNN! vad jag tycker denna sida börjar bli riktigt tråååkig!!! alltid i vart ända j*vla foruminläg ska de vara någon som hackar på någon annans "svar" elelr vad man ska kalla de! tycker de bara blir värre å värre snälla låt andra få tycka de dom tycker å sluta gorma! snälla nån!! varför ska alla göra en tupp av en fjäder (göra en liten sak till stor) !?!? fattar inte... om man tycker de är dåligt så försök ge konstruktiv kretik inte "fan värdelös film" osv.. å sen finns de folk som är bara almänt dryga å bara här för att tycka allt är kasst osv... gillar de värkligen inte....
OKEYY!!!! nu till filmen!
Tyckte åkningen och klippningen var kanon! (stående ovationer) De som skulle kunna göras bättre var filmningen på vissa klipp.. lite skakiga followcams åså men jag vet dock att de är grymmt svårt att få de oskakigt men men :p =D har dock inte tips för att få de mer oskakigt !! men grymm promo! gillar den skarpt !! BRA GJORT! =D=D
O and O
Går det inte att använda stativet som en steadycam?jeppenator sa:ett tips för oskakiga followcams är "steadycam" blir grymt mycket stabilare..
för info kolla: www.google.com
Okej jag är nybörjare på det här ämnet "film" så jag rättar mig, jag blandade ihop teaser säkert med promo:PHuggybear sa:om det är en promo ska man ju visa hela tricken. promo = promotion. man ska promota (marknadsföra) sig själv och det känns ju bra att visa hela tricken då.An-ton sa:Jag tror de är en promo och å brukar man inte visa klippen fullt ut... Det är vad jag tror iallafall =)sebastian_p sa:skulle va kul att se trick som du sätter med tanke på att du klipper mitt i vissa rails då man förstår att du glider av, plus att de skulle vara kul att se lite landningar i hoppen istället för bort klippta landningar och filmning framifrån.
Btw Riktigt najs film!
HAHAmillionaire sa:Carrox, håll käften. Du kan ge honom fett med creds men sluta ragga.
gör det på en singelsajt istället.
så det är inte tillåtet att ge kritik om man inte är bättre?park_pojken sa:helt jävla sjuuukt clean:D,,sluta klaga,,tror knappast ni kan göra bättre,,,körde du en broken slide i en laurent,,då man ligger ner på railen typ:P?
hehehesofiie sa:stolt flickvän<3
sofiie sa:stolt flickvän<3
Tack !Bra svar.klart man får tycka vad man vill, och så men man kan säga saker på olika sätt. Det med stavarna är väldigt individuelt, jag tycker att det är cleanare och andra tycker inte det. Låten samma sak.jokke_900 sa:dags för en till kommentar
okej, alla som dillar så jävla mkt fram å tillbaka kan göra de nån annan stans. i frågan om kritik är ja på sebastians sida.
du HAR droppat stavarna och det ÄR fult enligt mej.
allt med att du klippt i åken tror ja inte på. övertygad om att du sätter dom. din låt SÖG enligt mej. du har grym talang och anlag för sporten. på freeride verkar du också va sympatisk å inte så jävla katig som många andra. din film är bra, det är det ingen som kan klanka på. bra film helt enkelt.
å alla ni som nu känner för att citera å tkr ja har fel så skit i d e ni snälla. ja har gett min kritik och ingen kritik e fel.
d e lunch