Film: Min senaste film

vadå "bara" 14 månader?.. bor man i göteborg kan man knappast ens sammla ihop till 12 månader om man drar o åker varje lov vid sidan av skolan..efter typ 18 år =)

makafone ! Han har naturligtvis inte åkt skidor kontinuerligt i 14 månader. Men om man räknar som dig så blir det fem månader på snö i hans fall... Han stod på slalomskidor första gången i feb-05/ Erics pappa.

Pappan kan väll lägga .avi eller liknande så man får se. är jävligt sugen på att se hur duktig grabben är

riktigt duktig för den ringa åldern..
bara slita med farsan upp till backarna ofta och länge å nöta in saker..
satsa på hoppen vettja så ska du se att detta blir riktigt nice..

keep it up!

Riktigt cool film faktiskt! Man ser att han har jibbing i blodet och kommer han att satsa på de så kommer han som många andra ha sagt att bli riktigt duktig:D

Keep up the good work!
(hoppas att en till film kommer ut nästa säsong)

Bra jobbat Erik lycka till i fortsättningen.
Kämpa på och snart klarar du 1080 i svarta hoppen och om nåra år då är du kung på att raila med...
kämpa på med skidåkningen + snygg rail i slutet:D...

MVH christian

Senast ändrad:
Kusinen, heter: Mikael Norrlander, åker inte just nu, han opererade ett knä i höstas och båda axlarna tidigare. Han syns i filmen, skottar vid boxen i början...

Kul att Ni gillar hans film. Vi klippte klart en dryg minut till från Åre nu i veckan, men jag har inte hunnit lägga upp den versionen ännu. Ska till Åre i helgen (valborg) får väl se om det är nån snö kvar att åka på. Grabben är sugen på att filma mera. Han är rätt skojig när han åker, i Åre förra helgen så testade han en up-flat-down box i Rödkullen. Föll tre av sju gånger, slog i bröstet och armarna, men körde vidare ändå, så visst vill han satsa på detta./Erics pappa.

EricNorrlander sa:
Han är rätt skojig när han åker, i Åre förra helgen så testade han en up-flat-down box i Rödkullen. Föll tre av sju gånger, slog i bröstet och armarna, men körde vidare ändå, så visst vill han satsa på detta./Erics pappa.
Det är så man blir duktig. Hängivenhet, orädsla och glädje.

Han var grym på att åka för att vara 7 år. Men om som endel säger han är duktig för sin ålder måste min lillsyrra som är 8 vara extremt grym för sin ålder. Ska lägga upp en film på hon sen ;)

BRA ÅKT ERIC, DU ÄR NYA JON OLSSON! (stora bokstäver så han kan läsa)

sjuk kid tänk om man kunde ha åkt sådär när man var liten. Jag var i Trysil för någon vecka sen, där fanns det helt sjuka norska kids som drog fakie 270 upp på c kurven samt cab 5or i röda linen.

Lycka till Eric fortsätt som du gör och du kommer att bli King!!!

Hej !

Eric tackar för alla positiva kommentarer ! Han känner sig enormt stärkt.

Vi gjorde en tur till Åre under valborg för att skjuta lite nya scener, men parken var ju stängd när vi skulle åka på söndagen. Vädret, visst, men hitta en mindre vindutsatt plats till nästa gång så kommer vi åter...
Helgen innan drog Eric några repor i Rödkullens barnvänliga "park" så det blev en dryg minut till på slutet av filmen. Vi har lagt upp en re-edit:

http://media.newschoolers.com/uploads/member/videos/1146646747Eric3.mp4

han e grym :) o han kan redan det där som X-games dommarna gillar.. att hålla upp händerna när man glider in i "mål" :D

Grym kille, vi lär ju se mer av honom om ett par år (: Good luck till både Erik och "The Dad" ^^

Hej alla glada !

Jag har lagt upp filmen på YouTube, hoppas den funkar där för de som inte kan se Quicktime... Länken till Newschoolers ger högst kvalitet.

Får se om vi kommer iväg till Stryn i början av Juli. Hoppas på att skjuta lite nytt material. Grabben är sugen på att dra några feta rails... /Erics pappa.

Tillbaka
Topp