Film musik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Fjervhed

Ny medlem
Film musik
Detta forum har viss förmåga att ta upp musik, och vilken sorts musik som passar bäst till brantåkning, vilket känns fullständigt normalt och bra. Vad skulle exempelvis en skidfilm vara utan bra musik!!!!

Därför tänkte jag dra mitt strå till stacken och föreslå ett riktigt bra intro till någon näst kommande S-film.
Vad sägs om "Lore of the arcane" från nya Hammerfall skivan Crimson thunder. Skön hård, lugn hårdrock å inge jäkla indo pop.

Film musik
appropå musik....

nån som vet vad låten heter som är till Happy Dayz-trailern??
skulle döda för att få veta de .D nästan iaf :P

om nån undrar över Crusty-soundtracks så kan dm prata me meee j :P
over n out

Film musik
Har MÅNGA låter som skulle funka så gryyyymt bra som intro men en köttig, med rätt filmklippning, är ju helt klat Tool - Eulogy. Skulle kunna bygga upp introt nåt så extremt till den låten!!!

btw, låten i Happy Days är Pegboy - Strong Reaction, går att köpa på www.cdnow.com

Film musik
Jag måste säga att musik som Millencolin och liknande bara är jobbig. Det ska vara lugn och fin hiphop, det pasar utmärkt till snösporter. Man kan känna hur det glider fram.
Bra låtar är tex. Tommy tee - So Fantastic
Warlocks - HaHaHa
och så har ju loop troops nya skiva just släpts och den är grym

Hadé

Film musik
det lär väl komma nån fråga om låtarna i happy dayz snart.. jag vet inte om det redan är skrivet, men här är iallafall soundtracket..

Pegboy - "Strong Reaction"
Tsunami Bomb - "Take the Reins"
Dialated Peoples - "Worse comes to Worse"
Good Riddance - "The great leap forward"
De La Soul - "All Good"
KISS - "Detroit Rock City"
Infinite Mass - "She`s a Freak"
The International Noise Conspiracy - "Reproduction of Death"
Common Sense - "Summertime"
Green Day - "Basket Case"
Swollen Members - "Bring it home"
L - "ICE"
Jimmy Eat World - "Bleed American"
Pharcyde - "Runnin`"
Death By Stereo - "Getting it off my chest"
Swollen Members - "Fuel Injected"

ps. jag har inte hd, så jag kan inte bekräfta helt at det är dom här låtarna, men enligt porboyz så ska det va dom här..
//tom

Film musik
efter som ni pratar om film musik skulle jag villja veta vad låtarna heter som e när "anton silvola" och j.w kör i free radical 7 rising alltså två låtar MHV Kim

Film musik
Tokgammal tråd som blir låst nu. Kolla i den klistrade tråden i det här forumet.

//Dr. Snow

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp