[Film]Newschool skidåkning?

jeppenator

Aktiv medlem
Hittade denhär gamla rullen på alla dom bästa skidåkarna.

Skulle väl gissa på att den är gjort 2001/2002 nångång.
Sjukt kul att se hur mycket sporten har förändrats(både Stilmässigt, hoppmässigt å filmmässigt)

Enjoi

är detta bättre eller sämre än gangsta stilen som folk kör idag?
skriv vad ni tycker och tänker

/jeppe

gstilen är skönare tycker jag.. mer steeze i den.. filmningen är väl det man ser mest utveckling på.

men je, tycker allt har förbättras faktist

jag tycker att det är sjukt kul att se hur mycket allt förändras, stilen, tricken, klädseln och parkena, gansta stilen är för mig lite coolare, men man såg lite mer schysstare ut på nått sätt då!

Ganska bra gissat men filmen är faktiskt från 2000, 2001/2002 kom bla. Propaganda och Happy Dayz och då ser stilen bättre ut. Tycker dock det är soft att kolla på äldre filmer, då känns inte alla trick de gör lika omöjliga som i de nyare filmerna.

mycket bättre nu, skönare grabs(än äckliga iron cross),bättre stil,bättre/snyggare kläder(då menar jag stora kläder, men man behöver inte överdriva den så kallade "gangsta stylen")..
alltså enligt mig;det mesta mycket bättre nu.

Grymt när dom körde chads gap.. nÅgra av dom klippen är ju med i en krasch film som är typ från 2000 där dom har låten mamma mia typ :D

Senast ändrad:
den gamla stilen är mkt mera lekfull asså dom flippar så skönt i filmen högst upp, men gangsta är klart mkt snyggare !

Rastavibrationer sa:
Ganska bra gissat men filmen är faktiskt från 2000, 2001/2002 kom bla. Propaganda och Happy Dayz och då ser stilen bättre ut. Tycker dock det är soft att kolla på äldre filmer, då känns inte alla trick de gör lika omöjliga som i de nyare filmerna.
filmen är ju ännu äldre, duuuh, innan happy dayz kom ju propaganda ffs och det här e inte från propaganda!

Y skiers are so much cooler then snowboarders är däremot från propaganda tiden, mtcket också hämtat från high society

Alltså nu var jag lite lat av mig (orkar inte med så mycket vinter nu på sommaren) så jag såg inte hela filmen ens en gång, men jag såg free radicals 2 i vintras och jag säger då bara det att det har hänt en HEL del med åkningen sedan dess. (se den om ni har möjlighet, kul att se)

man måste ju säga att gangstah stilen är "bättre" på så sätt att det ser enkelt, snyggt och obesvärat (cleant/rent) ut. Sen kan man ju inte säga att nån stil är bättre än nån annan.
Det är ju heller inte så att alla körde en stil då och alla kör en stil nu. Det har alltid funnits olika stilar...Men alla kör ju regel snyggare idag än för 4-5 år sedan.

Personligen tycker jag gangstah-stilen är clean, men när det börjar komma in massa vapen i skidåkningen börjar det gå lite långt haha

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp