[Film] None Production - Guldpjäxan

Claaees

Ny medlem
Vårat bidrag till Guldpjäxan
Redigerad av Claes Lind (Inwise)
Åkare Rassmus Hagberg (rappejibber)

Ge gärna kritik :)

EDIT: För övrigt blev den nominerad till alla kategorier. Knep ingen kategoriseger men tog hem en delad tredjeplats i själva huvudkategorin.

Senast ändrad:
grym film! bra åking, bra redigerat+ sköna vinklar!
mkt bra film =D

blev bra efter ett tag. men början är inte bra alls tkr jag, blindside switchup på samma box typ 3-4 gånger. och sen fattar jag inte varför du har valt att ha med en låt jättekort för att sen byta.

men annars så var det grym redigering och grym åkning!

absolut för mycke scenary i början som verkligen inte alls får mig taggad på å se resten av filmen. Helt okej vinklar men allt känns som d är gjort förut. Det märks tydligt att du försöker täcka att du har lite material igenom att lägga in massa editorials å effekter å förlängda klipp. Dock lyckas du bra med att just täcka upp men jag vet inte riktigt vad ja tycker om resultatet...

Soft intro, dock så känns d rätt taget om man kollar på en snowboardrulle ja har glömt namnet på men det är förmodligen bara en tillfällighet.
Vinnaren i år är given å du är på god väg men d e en bra bit kvar..
Bättre lycka nästa år! Fortsätt å filma skiss ba :P

Tycker den var väldigt konstig... Väldigt konstigt upplagt.. med korta låtar etc.
Enligt mig tyckte jag det var alldeles för mycket flashar och fokuseringar - man såg även att fokuseringararna var efter gjorda med guassian blur lr nåt. försök gör de när du filmar istället..

Även tråkigt att man nästan aldrig såg inrunnet.. speciellt i början..

Intror var dock bra.. after effects lr?
Gissar att du har en stor bild gjord i photoshop som man zommat in på o sen en vit fyrkant grej till höger så det "växer".. stämmer de?

Senast ändrad:
bois sa:
Tycker den var väldigt konstig... Väldigt konstigt upplagt.. med korta låtar etc.
Enligt mig tyckte jag det var alldeles för mycket flashar och fokuseringar - man såg även att fokuseringararna var efter gjorda med guassian blur lr nåt. försök gör de när du filmar istället..

Gissar att du har en stor bild gjord i photoshop som man zommat in på o sen en vit fyrkant grej till höger så det "växer".. stämmer de?
Det var 2 låtar..

osterr sa:
bois sa:

Det var 2 låtar..
det var ju bra observerat

bois sa:

du har iof fel angående det du tror att jag använt gaussin blur på fokuseringarna. det är helt taget på kameran. du skulle kunna få se orginalklippen om du inte tror mig.
och angående introt så ja, det är en stor bild som jag maskerar.

den var rätt skön o bra åkning men jag störde mej på att du hade med typ 5 klipp med blindside switchup på boxen i kungsberget

yeah sa:
den var rätt skön o bra åkning men jag störde mej på att du hade med typ 5 klipp med blindside switchup på boxen i kungsberget
jo, men egentligen var det tänkt att ha med det som ett intro då rassmus skulle prata lite om sig själv, men det blev inte så bra som vi hade tänkt så vi sket i det. så kan förstå om det verkar lite tjatigt där i början.

bra redigering och bra åkt, sköna låtar.

snygga fokuseringar men du överanvände dom, det blev jobbigt att titta på, sen så var de ju lite mycket blindside sw up's men det har du ju redan förklarat varför:P

skit bra redigerat, bra åkt, nice filmat och bra låt val. Det här är en video som kommer komma med i final

sjukt härlig film bra åkt bra redigering och svin sköna låtar 5/5 ;)

har sett halva nu, ser ingenting som hällst att kritisera!, sjukt jävla clean, sjukt introoo ! :OOO.. Kommer me mera då ja sett klart...

Edit, Fet double Backflip, å fet backflipp över roadgapet, sköna hand rails, fina snurrar, sjuukt redigering, sick film assåå : ) !

Senast ändrad:
seg i början även fast redigeringen var grym. hoppningen gav mej bånge men rail åkningen var hyffsad. hoppas den går långt:P

riktigt fin edit, dock lite tråkigt att man sett all åkning i nån kortfilm här på FR förut, dck va den nya edit fet.. kanske lite väl mkt effekter ibland, men brabra

alwaysCrash sa:
riktigt fin edit, dock lite tråkigt att man sett all åkning i nån kortfilm här på FR förut, dck va den nya edit fet.. kanske lite väl mkt effekter ibland, men brabra
mjo. den andra filmen är typ som en kort film bara. inget vi la ner speciellt stor energi på. var mest bara för att lägga ut en film här på freeride.

faktiskt riktigt bra redigerad bara att det blir lite slentrian i filmen i vissa delar, men en mycket bra film.

Tillbaka
Topp