jeppenator
Aktiv medlem
[Film] None Production - Guldpjäxan
grymt proffsigt intro.. men filmen blev lite seg pga alla flashar så jag tappade intresset.. tills denne dubbel backflip å den enorma roadgap flippen kom
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej vi vet. det blev lite för mycket flashar, har vi kommit fram till nu efter. men det är ju skitsamma egentligenjeppenator sa:grymt proffsigt intro.. men filmen blev lite seg pga alla flashar så jag tappade intresset.. tills denne dubbel backflip å den enorma roadgap flippen kom
ee jag vet inte riktigt brukar testa lite egna cp flipps..... Tack!charpentier sa:fyfan vad bra keep upp the good work guys !
hur länge har du jibbat ?? va ere för flip när tiden står på 2:50 ??
hehe vad äre han skall finslipa på i klippningen av klipp? alla är typ tajmade exakt med musiken:P men tack för hjelpen vi fixar det til nesta gång:Pjibban sa:Samma vinklar samma effekter genom hela filmen, lite tråkigt. snyggt intro dock.
Verkar som du kan mycket men du får finslipa lite på känslan i klippning och filmning
fo' sho! ifall dem kunde varit lite effektivare.Einar_Lindgren sa:Guldpjäxan is tha shiit! =)
låter ju bra. får väl se om de kontaktar mig snart då!Kuske sa:Snyggt intro, snygga vinklar, snyggt klippt till musiken men effekterna blir lite tröttsamma i längden.
Ett par flashar och manuella fokuseringar mindre så är den klockren!
Angående om den gått vidare eller inte så har du svaret redan. i och med att den visas på TV Åre så
har den kvalat in bland de 15 bästa. Prisutdelningen kommer att äga rum lördagen den 28:e April på
Åre Torg kl. 15.30!
Lycka till..
jupp. vi har snackat lite om det och kom själva fram till att det blev för mycket effekter i den. fattar inte riktigt vad jag höll på med där ett tag :DBaudtler sa:Det är snyggt me alla effekter till viss grad, men det är att gå över gränsen när de kommer massa effekter i själva hoppet och förstör så man inte ser. Effekterna var alltså mkt bra å snygga bara att dom kom in vid fel tillfälle ibland. Tänk på de, annars tycker ja de va en mkt bra film. Bra musik och snygga vinklar. Bra jobbat!
aah. ifall du använder vegas är det bara att sätta in ganska tätt med keyframes i svängarna i pan/crop och vrida på hela bilden. sen får man ju anpassa det så det ser bra ut. men svårare än så är det inte.Robint sa:Får man fråga hur du har gjort på introt när "sträcket" rörde sig jämnt med bilden i kurvorna? Sjukt bra film förövrig, blev dock lite för mycket flashar
tackar. sony vegas, och slowmotion/rewind/fastforward för man genom att högerklicka på klippet du vill göra det på, sedan gå ner till insert/remove envelope och sedan välja velocity. sen sätter du bara in keyframes som du kan höja och sänka beroende på ifall du vill ha slowmotion eller så.hallki sa:gryyym film, vilket program redigerar ni i? och hur gjorde ni så att liften spolades fram och tillbaka!?
Hur då effektivare?Inwise sa:fo' sho! ifall dem kunde varit lite effektivare.Einar_Lindgren sa:Guldpjäxan is tha shiit! =)
tänkte mest på att det tog för lång tid innan man fick veta ifall man hade gått vidare. det fanns ju inga boenden kvar.Einar_Lindgren sa:Hur då effektivare?Inwise sa:fo' sho! ifall dem kunde varit lite effektivare.Einar_Lindgren sa:Guldpjäxan is tha shiit! =)
AH I see! Ska ta upp det...Inwise sa:tänkte mest på att det tog för lång tid innan man fick veta ifall man hade gått vidare. det fanns ju inga boenden kvar.Einar_Lindgren sa:Hur då effektivare?Inwise sa:fo' sho! ifall dem kunde varit lite effektivare.
ok, good shit! annars var allt bra, props! kan nog räkna med ett bidrag från oss nästa år igen.AH I see! Ska ta upp det...